אטלס מדפים – פתרונות אחסון שכל אחד חייב להכיר

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

באופן טבעי, עם חלוף השני משפחות נוטות לצבור הרבה חפצים, חלקם רצויים יותר, וחלקם רצויים פחות. עד כמה שזה יתרון, ככלות הכול, כמה שיותר רכוש – מה טוב, הוא נערם והבלגן והכאוס גודשים את הסאה. זה בדיוק המקום שאליו נכנסת חברת אטלס מדפים, שביכולתה "להמציא" כל מיני פתרון אחסון מתוך חשיבה מחוץ לקופסה, שיתאימו לכל אחד מבניכם כמו כפפה ליד. מכיוון שהושקעה ממש מלאכת מחשבת ביצירת המאמר שלפניכם, נשמח אם תעריכו זאת, ותיישמו קריאה של מן המסד ועד לטפחות, ועל הדרך תגלו – חברת אטלס מדפים – פתרונות אחסון שכל אחד חייב להכיר…

 

האם אתר האינטרנט חלום חרוט – יכול לנמק לכם על הרב תכליתיות של חריטה בלייזר?

בלי צל של ספק, אתר האינטרנט חלום חרוט יכול לנמק לכם על הרב תכליתיות של חריטה בלייזר. אין הרבה דברים בעצם שאי אפשר לחרוט עליהם בלייזר, בשל כל, לעומת כל מיני שיטות שיש כיום בהתאמה אישית, כמו למשל – דבקים, הדפסות או ויניל, וכיוצא בכך, החריטה בלייזר בהכרח הפכה לפתרון מנצח שמתאים לכל המעורבים בדבר. ומי שלא טמנה את ידה בצלחה היא חברת אטלס מדפים, שהתלהבה מהרב גוניות של היכולת לעשות שימוש במכונה אחת בלבד לשם התאמה אישית של כל אלמנט לחריטה בלייזר.

 

מה חיתוך בלייזר דורש?

נתחיל מהשלילה – חיתוך בלייזר לא דורש כלים, וכפועל יוצא לא צריך להשחיז כלים, לאחסן או להחליף אותם, מה שבהכרח מפחית אי שימוש של זמן יקר בין העבודות, וכן חוסר אפקטיביות בתהליכים ארוכים. ראתה חברת אטלס מדפים כי טוב, משום שלא קיימות עלויות של עיבוד חוזר, ואפשר לתכנת לאלתר שוב את אבות הטיפוס,  בשביל להתגבר בלי כל בעיה על בעיות בייצור פוטנציאליות.

 

אילו פתרונות יצירתיים מציע לכם אטלס מדפים?

יש כל מיני פתרונות יצירתיים אשר מוצעים על ידי חברת אטלס מדפים, ולא נכביר במלים, וניגש ישר לעניינים –

  • אפשר להשיג הרמוניה בחלל כאשר כל חפץ משויך למקום הטבעי שלו ואין כל בעיה לאתר אותו, כאשר אחד מפתרונות האחסון היצירתיים בא לידי ביטוי באחסון זעיר לקיר, שיש בו ווים, והוא נודע ביכולתו לחסוך במקום, ואף לסייע לכם למצוא בנקל חפצים חיוניים.
  • בחלל הנוחיות, ממש מעל לאסלה, נודע בתור חלל לא מנוצל, וחבל. אפשר להציב בו סוג של מעמד שעמיד למים, מעץ, ויש בו מידוף פנימי עם דלתות סגירה הרמטיות, זאת אופציה מאוד נוחה ופשוטה, שממש לא תופסת יותר מדי מקום, ואפשר לאחסן בה כל מיני מגבונים, מוצרי היגיינה, תמרוקים, תרופות, צמר גפן, וכולי.
  • יש גם פתרונות אחסון לחדרי ילדים חכמים, שמקורו בשולחן עגול ביחד עם ארבעה כיסאות קומפקטיים, שבתחתיתן ייווצר עוד מקום לאחסון, כאשר הן נשלפות לאלתר. משום שהכיסאות ממוקמים בדיוק מתחת לשולחן, אפשר ליהנות משפע של חיסכון בחלל בהתאם לכמות הילדים שמשחקים בכל רגע נתון.

אז מה היה לנו בכתבה:

constructor
עצות להצלחת פרויקט תמא 38

תכנית המתאר הארצית תמ"א 38/1, שנכנסה לתוקפה בשנת 2005, נועדה לספק הגנה לדיירים באמצעות חיזוק מבנים ישנים שאינם עומדים בתקן רעידות האדמה. התוכנית מעניקה תמריצים כלכליים לדיירים וליזמים על מנת לקדם פרויקטים של שיפוץ וחידוש מבנים שנבנו לפני כניסתו לתוקף של תקן 413 בשנת 1980.

תריס אלומיניום
מקסום השטח-פתרונות אחסון חלונות אלומיניום חדשניים

כשמדובר במקסום מקום בבית או במשרד, שימוש בפתרונות אחסון לחלונות אלומיניום יכול להיות מחליף משחק. אפשרויות האחסון החדשניות הללו מנצלות את המרחב שסביב חלונות שאליו מתעלמים לעתים קרובות כדי לספק פתרונות אחסון פונקציונליים ומסוגננים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!