מדפי מתכת למחסן מחיר

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

יש לכם מחסן ואתם רוצים לנצל את השטח שלו בצורה היעילה ביותר לטובת אחסון? מדפי מתכת הוא פתרון האחסון המתאים לכם ביותר ויש לכך מספר סיבות. מהם היתרונות של מדפי מתכת על פני מדפי עץ או פלסטיק? האם אפשר להזמין מדפי מתכת מודולריים להתקנה בקונפיגורציה מותאמת אישית וברת שינוי? האם בהזמנת מדפי מתכת למחסן מחיר המדפים אמור להיות נמוך יותר ממדפי פלסטיק או עץ מכיוון שנעשה שימוש בכמות קטנה יותר של חומר גלם? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של יחידת המדפים, המתמחה בייצור מגוון רחב של ריהוט מתכת לבית, לבית העסק, למפעל או למשרד.

מהם היתרונות של מדפי מתכת למחסן?

ובכן, לכל סוג של מדף יש את היתרונות והחסרונות שלו. יתרונות וחסרונות אלה נפרשים על פני מישורים שונים של פונקציונליות, עיצוב,פתרונות אחסון למחסן הבית במחיר שווה לכל נפש עמידות וכן הלאה. יחד עם זאת, כאשר אנו מדברים על המקרה הספציפי של מדפים למחסן, שכל מטרתם היא אחסון, אין כל ספק שהאופציה של מדפי מתכת היא האופציה הטובה ביותר שעומדת לרשותכם. שני היתרונות המובהקים ביותר של מדפי מתכת הם א' החוזק המבני שלהם וב' המודולריות הרבה שלהם. מתכת היא חומר גלם בעל חוזק מבני רב מאוד, שמאפשר לנו ליצור מדפים חזקים בתוך מסגרת ארון חזקה, שביחד מאפשרים לנו לאחסן פריטים במשקלים גבוהים מאוד שארונות פלסטיק ולעיתים גם ארונות עץ, לא היו עומדים בהם – וכל זה ללא חשש מדפורמציות, שבירה או קריסה של המדפים או של הארון כולו. החוזק המבני של המתכת מאפשר לנו גם לבנות פתרונות אחסון מודולריים יותר מכל אופציה אחרת. תוכלו לקנות סדרה של עמודים ושל מדפים באורכים שונים ולבנות לעצמכם את יחידת האחסון שלכם בעצמכם, לקבוע באיזה גובה ימוקם כל מדף ביחס לזה שמעליו ומתחתיו, ליצור טורי מדפים ברוחב שונה, הכל בכדי להתאים את המדפים לשטח ולתצורת המחסן ובכדי למקסם את יעילות הניצול של נפח האחסון שמעמיד לרשותכם המחסן. תחת שני היתרונות האלה, בבחירת מדפי מתכת למחסן מחיר לא אמור להיות שיקול עבורכם וכעת נדבר גם על הנושא הזה.

האם מדפי מתכת זולים יותר ממדפי פלסטיק או עץ?

ובכן, התפיסה הרווחת היא שמכיוון שמתכת היא חומר גלם חזק ולכן אפשר להשתמש בכמות קטנה יותר של חומר גלם לייצור המדף, הרי שבהזמנת מדפי מתכת למחסן מחיר המדפים אמור להיות זול יותר מאשר מדפים מעץ או מפלסטיק. והאמת? האמת היא שהטענה היא נכונה בבסיסה אם כי לא באופן מלא. מדפי מתכת הם אכן מדפים זולים מאוד, לבטח יותר ממדפי עץ ולעיתים גם ממדפי פלסטיק. כאשר משווים שני מדפים שמסוגלים לשאת את אותו משקל ובעלי אותו חוזק מבני, האחד ממתכת והשני מעץ או מפלסטיק, התוצאה תהיה תמיד זהה – מדפי המתכת יהיו זולים יותר. במחיר זול יותר ממדפי מתכת או מארונות פלסטיק, תוכלו לבנות לכם סט של מדפי מתכת במחיר אטרקטיבי מאוד ובכך גם תאפשרו לעצמכם למקסם את שטח הקירות במחסן ופשוט לכסות אותו במדפים כדי להשיג מקסימום נפח אחסון.

בחברת יחידת המדפים תוכלו ליהנות ממגוון רחב מאוד של מדפי מתכת למחסן מחיר אטרקטיבי, שירות מקצועי ואחריות על כל מוצרי החברה. ביחידת המדפים תוכלו למצוא מדפים בודדים בשלל מידות רוחב ואורך, מדפים בתצורות מיוחדות, סטים של עמודים ומדפים מודולריים להרכבה עצמית ואפילו מדפי מתכת מעוצבים, אותם תוכלו לתלות גם בחדר הסלון, חדרי השינה או המטבח.

מי מאיתנו לא חיפש בשלב כזה או אחר של חייו מדפי מתכת במחיר טוב על מנת שיוכל לסדר בעזרתם את המחסן הביתי שלו.מדפי מתכת מודולריים לבית או למשרד
המדפים הפכו בשנים האחרונות לאחד הפריטים הכי מבוקשים לבית לאור תרבות הצריכה של השנים האחרונות בה הכל זמין במחיר מאוד נוח. לכן, אנשים רבים מתפתים להזמין מוצרים רבים באינטרנט גם אם לא תמיד צריכים אותם באופן מיידי, אלא מזמינים אותם רק כדי שיהיה להם במחסן כאשר לצד זה רבים כמובן צריכים מקום לאחסון פריטים מסויימים בהם אין להם שימוש אך הם מעריכים כי יעשה בו שימוש בעתיד.

היכן אנחנו פוגשים מדפי מתכת?

אז את מדפי המתכת אנו פוגשים במקומות רבים בחיינו, גם בבתים שלנו, בעיקר בחדרי מחסן, אך יתרה מזאת אנו רואים אותם בשימושים רבים בתעשיה. מדפי מתכת במחיר נוח תוכלו למצוא בכל חנות מכולת כדי ששם יוכלו להציג את הסחורה שלהם, תוכלו למצוא אותם במדפים בחנויות השונות ובעיקר במחסנים תעשייתיים. באותם מחסנים יש חשיבות גבוהה מאוד לסדר וארגון במיוחד אם מדובר במפעל יצרני שמתעסק עם מלאי רב, אך גם כאשר מדובר במחסן קימונעאי למשל בו הלקוחות צריכים לחפש את המוצרים בהם הם מעוניינים. מעבר לכך אנו פוגשים מדפי מתכת לשימושים שונים כמו לצורכי שמירת חפצים למשל, לצורכי אחסנה זמנית של פריטים כמו למשל מזוודות בחדר שמירת חפצים בבתי מלון או אכסניות ועוד.

כיצד נבחר חברה להתקנת מדפי מתכת

אז לפני שאנחנו בוחרים חברה שתבצע התקנת מדפי מתכת בבית או בעסק שלנו אנו רוצים לקחת בחשבון מספר דברים כאשר בראשהיחידה למדפים - מדפי מתכת לכל מטרה ובכל הגדלים ובראשונה עלינו לוודא את הנושא המקצועיות של החברה. בחברה רצינית ומקצועית יציעו לנו קודם כל פגישה שבמסגרתה יגיעו נציגי החברה אל החלל בו אנו רוצים להקים את המדפי מתכת ויקחו מידות של השטח ויבחנו כיצד ניתן להקים מדפים בצורה האקונומית והנוחה ביותר ללקוח.

מעבר לכך החברה תעשה בירור מעמיק, מהם הצרכים של הלקוח באותם מדפים, האם מדובר על אחסנה לטווח קצר ואז עדיף להשתמש במדפים נמוכים יחסית עם גישה נוחה, או אחסנה לתקופה ארוכה בה אין חשיבות לגישה מהירה ונוחה וניתן לנצל את הגובה של החלל. מעבר לכך בדקו את הקטלוג של החברה עימה אתם רוצים לעבוד בפרויקט הקמת המדפים, ישנן חברות שיש להן מגוון רב של מוצרים מעולם מדפי המתכת כמו למשל מדפים בגדלים ועומקים שונים ועד מדפים בשלל צבעים כך שתוכלו להתאים את הצבע של המדפים לשאר הפריטים בחלל בו יהיו המדפים. לאחר מכן חשוב מאוד לבדוק את הפרטים של ההזמנה כמו למשל האם היא כוללת גם משלוח והובלה של המדפים וכמובן האם המחיר של ההתקנה כלול גם הוא בהצעת המחיר.

מה המחיר של מדפי מתכת?

המחירים של מדפי מתכת משתנים כמובן בהתאם למספר רב של פרמטרים כאשר קודם כל הגודל של המדף עצמו משפיע רבות על המחיר שכן ככל שאורכו והעומק שלו גדולים יותר כך המחיר יהיה יקר יותר. ככלל מחיר של מערכת מדפים בת חמש קומות תעלה לנו בין 250 ש״ח ל- 800 ש״ח, תלוי בפרמטרים שהזכרנו קודם לכן. אם אתם מעוניינים להוזיל את העלות הכוללת בדקו את האופציה של להוביל אותם לבדכם ואולי אף לבצע את ההתקנה לבד. אנחנו ביחידה למדפים מתמחים בייעוץ, ייצור ושיווק של מדפי מתכת ואנו נשמח לעזור לכם להוציא לפועל את פרויקט המדפים שלכם.

מתקני אחסון - קופסאות קרטון או לוקרים

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!