ארגז אחסון מתחת למיטה

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

ישנם בתים שבהם לא יודעים הבעלים מה לעשות עם השטח הרב שעומד לרשותם, וישנם בתים שבהם כל ס"מ פנוי הוא נכס. בבתים האלה, גם המרווח בין ארון הבגדים לקיר הוא שטח אחסון וכך גם המרווח שבין הארון ובין התקרה. אלא שבכל בית ישנם כמה וכמה שטחי אחסון חשובים שלא מנוצלים כלל או שמנוצלים בצורה לא אפקטיבית, ואחד החשובים שבהם הוא השטח שמתחת למיטה. את השטח הזה אנחנו בדרך כלל ממלאים בחפצים שונים המונחים על הרצפה מתחת למיטה, וזה ממש לא מה שנכון לעשות. איך תוכלו לנצל את השטח שמתחת למיטה לצרכי אחסון בצורה הטובה ביותר ואיך קשור לזה ארגז אחסון מתחת למיטה? על כך בשורות הבאות.

השטח שמתחת למיטה או הנפח שמתחתיה?

בכל מה שקשור לפתרונות אחסון, יחידת המידה החשובה ביותר היא נפח ולא שטח. מה שחשוב לנו לדעת הוא מה נפח האחסון שעומד לרשותנו. במרחב שמתחת למיטה, יחידה או זוגית, ניתן למצוא בדרך כלל נפח לא קטן שכולל בתוכו את כל השטח של המיטה ואת הגובה שבין הרצפה ובין תחתית המיטה. את הנפח הזה אפשר לנצל בשתי צורות: אפשר לדחוף מיני חפצים שאין לנו מקום אחר לאחסן אותם בו ואפשר להזמין ארגז אחסון מתחת למיטה על פי המידות הספציפיות של אותו מרווח. במקרה הראשון אתם בדרך כלל תנצלו את השטח בצורה גרועה מאוד, בעיקר בשל הרצון להסתיר את החפצים עמוק בפנים והצורך לוותר על קדמת המרחב הזה כך שלא ניתן יהיה לראות את עומס החפצים מתחת למיטה. אבל עוד יותר מכך, אותם חפצים מונחים שם חשופים לחלוטין לאבק, ללחות, לאדי שמן בישול ולמי שטיפת הרצפות, מה שגם עלול לגרום להם נזק וגם הופך אותם עם הזמן לפצצות סירחון שמפיצות ריח רע של עובש, וזה מביא אותנו לאופציה השנייה.

האופציה של ארגז אחסון מתחת למיטה היא אופציה, שעד כמה שהיא נשמעת הגיונית ומתבקשת, רק מעט אנשים חושבים עליה. מן הסתם, גם אתם מעולם לא חשבתם להוסיף ארגז אחסון למיטה שרכשתם ללא ארגז כזה, אז הנה אנחנו מניחים את זה כאן מולכם: יש לכם את האפשרות להזמין ארגז אחסון מתחת למיטה ואף להשתמש בו כפריט עיצוב שישנה את פני החדר והאווירה בו. הארגז מיוצר על פי מידה ומאפשר לכם לנצל את כל נפח האחסון שמתחת למיטה בצורה מושלמת, תוך שמירה מלאה על שלמותם של הפריטים המאוחסנים בו.

ראו גם: ארון אחסון לגינה

איפה אפשר להזמין ארגז כזה?

ארגז אחסון מתחת למיטה ניתן להזמנה אצל כל נגר, אם כי לפני שתכנסו לתהליך של בחירת נגר, כדאי להחליט תחילה מה בדיוק אתם רוצים לאזור הזה שמתחת למיטה. האם אתם רוצים פתרון פונקציונלי מינימלי שפשוט יפתור לכם את סוגיית האחסון, ולא ממש אכפת לכם נושא העיצוב? האם חשוב לכם שעיצוב הארגז יתכתב בצורה כלשהי עם עיצוב המיטה עצמה? האם כל מה שמעניין אתכם זה להזמין ארגז הכי בזול שאפשר? לכל אפשרות כזאת יש משמעות בסוג העץ שבו ייעשה שימוש, בסוג הגימור שיבוצע ובסופו של דבר בעלות של הארגז.
אבל אולי דווקא התהליך הזה שאתם צריכים לעבור עם עצמכם יוכל לסייע לכם גם בבחירת הנגר המתאים. חשבו על מספר אפשרויות לשילוב ארגז אחסון מתחת למיטה וגשו והתייעצו עם שניים שלושה נגרים כדי לבחון מה כל אחד מהם יכול ומוכן להציע לכם ובאילו מחירים הוא יכול לייצר עבורכם את הארגז.

דלת איור

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!