לוקרים – הפתרון המושלם לאחסון חפצים אישיים

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

מערכת של לוקרים היא למעשה מקבץ של תאי אחסון קטנים עם אופציה של נעילה מהירה. המבנה של מערכת הלוקרים דומה מאוד למבנה של מערכת מדפים כאשר במקום מדפים מוצבים תאים קטנים עם דלת ומנעול. התאים מיועדים לאחסון של פריטים קטנים עד בינוניים במשקל קל עד בינוני. התקנת לוקרים נפוצה במקומות עבודה, מקומות בילוי, אתרי נופש, בתי ספר, מרכזי בריאות ועוד. אם אתם מעוניינים לאפשר אחסון מהיר של חפצים אישיים עם אופציה לנעילה וחלוקה לתאים – התקנת מערכת לוקרים היא הפתרון המתאים.

איפה כדאי למקם את הלוקרים במתחם?

רוב מקומות העבודה, המוסדות ומתחמי הבילוי/נופש שמעמידים לרשות באי המקום תאי אחסון בוחרים להתקין אותם בכניסה אללוקרים מתכת בסגנון עתיק המתחם. הם עושים זאת מתוך מטרה לאפשר ללקוחות שלהם או לעובדים להשאיר את החפצים האישיים שלהם במקום בטוח ולהיכנס אל המתחם ללא תיק או חפצים מיותרים. השימוש בלוקרים מאפשר לעובדים להשאיר את התיקים שלהם מחוץ למתחם העבודה ומונע כך התעסקות מיותרת עם חפצים אישיים במהלך העבודה.

ניתן למקם את מערכת הלוקרים בכל מקום. אתם אלו שנדרשים לבחור נכון את המיקום בהתאם לצרכים שלכם. ההמלצה שלנו היא על הצבת מתקן האחסון במיקום נגיש וגלוי בסמוך לנקודה בה תרצו שהלקוחות או העובדים ייפרדו מהחפצים האישיים שלהם. לוקרים משמשים גם תאי אחסון קבועים (עם נעילה) בחדרי הלבשה כך שניתן להתקין אותם גם שם. התקנת לוקרים נפוצה גם בחדרי מנוחה של עובדי הוראה ורפואה.

מה אפשר לאחסן בלוקרים?

לרוב, לוקר נחשב לתא אחסון אישי בו עובדים מאחסנים את התיק האישי וציוד בסיסי כמו דיאודורנט, בקבוק שתייה, מגבונים, חטיפי אנרגיה, מטען לטלפון הנייד וספר לקריאה. תלמידים משתמשים בלוקר לאחסון של ספרים בבית הספר וחוסכים לעצמם כך את הצורך לסחוב את הספרים הכבדים בתיק הגב. לוקרים שמותקנים במלתחות מיועדים לאחסון של כלי רחצה, מוצרי טואלטיקה, מגבת ובגדים להחלפה.

מה פחות מתאים לאחסון בלוקרים?

הלוקרים נחשבים לפתרון אחסון בטיחותי, אפשר לנעול אל התא ורוב המשתמשים אכן נעזרים במנגנון הנעילה. אך בכל זאת נמליץ שלא

עיצובים מיוחדים של לוקרים

לאחסן בלוקרים חפצים יקרי ערך. במידת האפשר, בעלי המתחם יוכלו להתקין בסמוך למתקן מערכת של מצלמות אבטחה ולהרתיע כך גנבים. המנעול של הלוקר חזק אך הוא אינו בלתי אפשרי לפריצה.

מוצרי מזון שדורשים קירור לא נאחסן בלוקרים. בהתאם לנהלים של המתחם ניתן יהיה לאפשר אחסון זמני של מוצרי מזון יבשים וסגורים. ההמלצה היא שלא לאחסון בתאים מוצרי מזון טריים שזקוקים לקירור.

איזה מנגנון נעילה נחשב לטוב ביותר?

כל אחד מהתאים במערכת כולל מנעול משלו כאשר מנגנון הנעילה מתבסס על שימוש במפתח או קומבינציה של 3-4 ספרות שידועה רק לבעל הלוקר ולמפעיל. את שיטת הנעילה שלכם תבחרו בהתאם למאפיינים של המתחם ואופי השימוש.

יתרונות של לוקר קבוע לכל עובד

מקומות עבודה שמספקים תא אחסון אישי לכל עובד מקפידים על תא אישי קבוע. היתרון הגדול הוא שכל עובד יודע בדיוק איזה מהתאים שייך לו כך שהשימוש הופך הרבה יותר נוח. בהתאם לצורך יוחלפו המיקומים של התאים ויוספו תאים חדשים בעבור עובדים שמצטרפים אל המחלקה.

נשבר מנעול בלוקר – מה עושים?

מנגנון הנעילה של התאים עמיד בפני שימושים רבים אך ייתכן מצב בו המנעול נשבר או נחבל בעקבות בלאי או חבלה חיצונית. בכל מצב בו הלוקר אינו נעול התכולה שבתוכו אינה מאובטחת כך שכדאי לרוקן אותו ולהפסיק את השימוש בו עד לתיקון המנעול. יש להזמין בהקדם שירות תחזוקה ולתקן או להחליף את המנעול התקול.

הלוקר לא ננעל – איך פותרים את הבעיה?

בכל פעם בה נאחסן חפצים בלוקר נוודא בסיום את נעילת הדלת. במידה והדלת אינה ננעלת בקלות נעשה ניסיון נוסף לסיבוב של המנעול. שימו לב, הפעלת כוח משמעותי על המנעול עלולה לגרום לו לנזק בלתי הפיך. אם מדובר במנגנון נעילה שמבוסס על קומבינציית מספרים חשוב לוודא שאנחנו אכן מקישים את הקומבינציה הנכונה. אם שכחתם את קוד הנעילה ניתן לייצור קשר עם נציג השירות של חברת הלוקרים או הגורם האחראי במתחם.

מתקני אחסון עשויים עץ מול מתקני מתכת

כיום ניתן למצוא מערכות אחסון חזקות ועמידות עשויות מתכת או עץ. שני החומרים נחשבים חזקים ועמידים לשימוש ארוך טווח.

מתקני אחסון - קופסאות קרטון או לוקרים

את הבחירה שלכם תבססו על סגנון העיצוב הקיים במתחם, שיקולי תקציב, העדפה אישית והתנאים הקיימים. לרוב, תאים עשויים עץ מתאימים יותר לשימוש בתוך מבנים בעוד לוקרים עשויים מתכת מתאימים גם לשימוש פנימי וגם לשימוש חיצוני. הבחירה במתכת מבטיחה עמידות, שימוש נוח, צורך בתחזוקה מינימלית ומראה מודרני מעוצב.

מידע שימושי לקראת התקנת לוקרים בבתי ספר

בשנים האחרונות יותר ויותר מוסדות חינוך מתקינים מערכות של לוקרים בשטחם. התלמידים מוזמנים לשכור לעצמם לוקר (כרוך בתשלום) ולהשתמש בו לאחסון ספרים ושאר חפצים אישיים. המערכות שמותקנות בבתי הספר הן לרוב עשויות מתכת וכוללות נעילה עם קוד (קומבינציה של 3 מספרים). הקוד הוא אישי כך שפרט לתלמיד איש אינו יודע אותו. את המערך כולו מנהלות חברות חיצוניות שהלוקרים נמצאים בבעלותן. קיימים מעט בתי ספר בהם הלוקרים נרכשים על ידי בית הספר וניתנים לשימוש ללא תשלום תוסף. התקנה של תאי אחסון בבתי ספר נפוצה גם בחדרי המורים כך שכל איש צוות מקבל תא אחסון אישי משלו.

כל הסיבות לבחור דווקא לוקר

לוקרים מהווים שטח אחסון פרטי במתחמים ציבוריים בהם אנו זקוקים למקום בטוח להניח בו את התיק ושאר חפצים אישיים. מערכת של לוקרים עשויה מתכת תהיה תוספת שימושית עם מסר עיצובי. מתקן האחסון החדיש מוסיף סגנון לכל מתחם ומעניק לו מראה מודרני. האפשרות לנעילה קלה הופכת את מתקן האחסון לנוח לשימוש בכל הגילאים. הפריסה של התאים מאפשרת הקצאת תאי אחסון בחלק התחתון לילדים ותאים בחלק העליון בעבור מבוגרים.

אחסון של חפצים אישיים בתוך תא נעול מעניק לנו שקט נפשי. אנחנו נהנים הרבה יותר לבלות בבריכה או במתחם בילוי אחר כאשר החפצים האישיים (טלפון נייד, ארנק וכן הלאה) מאוחסנים בתוך תא נעול. כל עוד נעלתם את הלוקר לא תהיה לאיש גישה אל הציוד שמאוחסן בו. תוספת של פתרונות אחסון עם תאים אישיים משפרת את תנאי העבודה, את חווית השירות שלנו ומאריכה כך את משך השהות שלנו במקום. בעבור בעלי אתרי נופש או מתחמי קניות התקנת לוקרים עשויה לבוא לידי ביטוי בשיפור השירות ללקוח ובהתאם גם לגידול ברווחים.

מה אתם מקבלים כאשר אתם מזמינים את הדגמים החדשים?

  1. מערכת תאי אחסון חדישה, מודרנית ומעוצבת (עיצוב מיוחד ומקורי)
  2. שירות מלא עם אחריות מלאה למוצר
  3. שימוש נוח במערכת אחסון עשויה חומר גלם איכותי ועמיד
  4. פתרון לאחסון חפצים אישיים תוך צמצום תופעה של גניבות
  5. שיפור תחושת הנוחות של העובדים
  6. קידום תדמיתי לחברה

הלוקרים ניתנים להזמנה בכמה גדלים, דגמים וצבעים. צרו קשר לקבלת פרטים נוספים והתאמה של מתקן אחסון לצרכים ולציפיות שלכם. החומרים איכותיים, העיצוב מרהיב, השימוש נוח, העמידות גבוהה בכל תנאי מזג אוויר והמחירים נוחים.

אז מה היה לנו בכתבה:

תריס אלומיניום
מקסום השטח-פתרונות אחסון חלונות אלומיניום חדשניים

כשמדובר במקסום מקום בבית או במשרד, שימוש בפתרונות אחסון לחלונות אלומיניום יכול להיות מחליף משחק. אפשרויות האחסון החדשניות הללו מנצלות את המרחב שסביב חלונות שאליו מתעלמים לעתים קרובות כדי לספק פתרונות אחסון פונקציונליים ומסוגננים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!