מדפי מתכת מודולריים – הבחירה של העסקים המצליחים

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

אם אתם מחפשים מערכת מדפים לעסק או למחסן הביתי – אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש מערכת מדפי מתכת מודולריים במחיר שווה לכל כיס. המידוף המודולרי ניתן להתאמה אישית כך שאפשר לשנות את הגובה של המדפים ברגע. בעלי העסקים מגדירים את המדפים המודולריים כפתרון המידוף הטוב ביותר. אנחנו כאן בכדי להכיר לכם את היתרונות של מערכות המידוף המודרניות ולהסביר איך בוחרים נכון במדפים שמתאימים לצרכים הייחודיים של כל עסק. בחירה מדויקת תבטיח שימוש נוח ובטיחותי היום, בעוד שנה וגם בעוד שנתיים.

מה זה בכלל מדפים מודולריים?

בעבור אלו שרוכשים לראשונה מערכת מדפים לעסק או לבית נסביר שמערכות מודולריות הן פתרון מידוף שמאפשר שינוי מהיר וקל שלמדפי אלומיניום מודולריים לבית או למשרד מיקום המדפים בהתאם לצורך. הבחירה במערכת מידוף שניתנת להתאמה אישית מבטיחה ניצול יעיל של כל שטח המחסן. מערכות המידוף המודולריות עשויות מתכת כך שהן גם עמידות לשנים רבות וידועות ביכולת שלהן לשאת פריטים במשקלים גבוהים.

מערכת מדפים גמישה – חלום שמתגשם!

כמה פעמים נעמדתם מול מערכת המדפים עם פריט גדול שאינו תואם את הרווח בין המדפים? עם מדפי מתכת מודולריים זה לא קורה! בקצה של המדפים מותקנים קליפסים חזקים שמאפשרים שינוי מהיר של הרווח בין המדפים. כך תוכלו לפי צורך להגדיל את הרווח, להקטין אותו, להסיר מדפים וגם להוסיף מדפים. תפעול מקצועי של מערכת המדפים יבטיח ניצול מרבי של שטח האחסון תוך שמירה על מחסן מסודר, מאורגן, נקי ובטיחותי. הגמישות של מערכת המדפים החדשה מבטיחה התאמה אישית ושימוש ארוך טווח. אפשר להתאים את המערכת לצרכים המשתנים של העסק כך שמדובר בהשקעה לטווח הארוך.

הפתרון הטוב ביותר לעסקים הישראלים

העסק הקטן שהקמתם זה עתה עתיד להפוך בתוך מספר שנים לעסק גדול שמחזיק במלאי ומנהל קשרי מסחר עם מדינות בכל העולם.מדפי אחסון מודולריים איור אותה מערכת מדפי מתכת מודולריים שרכשתם במעמד הקמת העסק תומכת בהתפתחות של העסק ומתאימה את עצמה מחדש לצרכים שלכם. הבחירה במתכת מבטיחה עמידות לשנים רבות כך שאין צורך להחליף את מערכת המידוף הקיימת אלא לרכוש אחת נוספת זהה. פתרונות מידוף מודולריים אידאליים גם בעבור שטחי התצוגה בהם הלקוחות אוספים לעצמם מוצרים מהמדפים.

מה הכי זול?

מערכת מדפי מתכת מודולריים אינה הבחירה הזולה ביותר אך היא ללא כל ספק היעילה והגמישה ביותר. כבעלי עסק אתם בוודאי מודעים לשינויים התכופים בשוק הישראלי והעולמי, עליכם להיות מסוגלים להתאים את עצמכם לשינויים הללו ומערכת המידוף המודולרית תומכת באותם שינויים חיוביים. ההשקעה שלכם במערכת מדפים איכותית היא השקעה לטווח הארוך. אם נבחר נכון היום נחסוך לעצמנו את הצורך להחליף את מערכת המדפים בעוד 5 שנים.

איך פותרים את בעיית החלודה?

בישראל של שנות האלפיים מדפי מתכת אינם מחלידים. הברזל החזק שמשמש בסיס למערכת המדפים עובר תהליך בו הוא מצופה באבץמבחר מדפי מתכת כך שלא מתאפשר כל מגע בין האוויר לבין הברזל. בהעדר מגע ישיר בין השניים לא נוצר חמצון והחלודה אינה מתפתחת. הטכנולוגיה החדשה מבטיחה עמידות מרבית והתאמה של המדפים גם למחסנים סגורים ולחים.

מה חשוב לדעת לקראת התקנה יעילה?

בכדי להתקין את מערכת המדפים במחסן שלכם בצורה הטובה ביותר עליכם לשים דגש על המידות של החדר, מספר המדפים, המרווח בין המדפים, הגובה של המדפים, העומק של המדפים, מיקומים של חלונות ודלתות. שימו לב שאתם מתאימים את הרווח בין המדפים לגודל של הפריטים שתרצו לאחסן. יש להקפיד על התקנה בטיחותית שאינה מסכנת את העובדים ומבטיחה שימוש בטוח לאורך זמן.

אם יש מתקן אחסון שעתיד להפוך את חייכם לפשוטים ויעילים יותר – אלו הם מדפים מודולריים עשויים מתכת. קיימים היום לא מעט סוגים של מדפים ופתרונות אחסון, אך יש רק פתרון מידוף אחד שמאפשר התאמה אישית ושינוי מהיר של מיקום המדפים לאחר ההתקנה. בחירה חכמה בפתרון האחסון שמתאים לכם, לאופי העבודה ולתנאים בשטח היא המפתח לניצול מלא של כל שטח האחסון שעומד לרשותכם. אנו נסביר כאן מהם מדפים מודולריים, מתי כדאי להשתמש ואיך הם יכולים לחסוך לכם כסף.

מהי מערכת מדפים מודולרית ומדוע כולם כל כך מרוצים ממנה?

רבים מאתנו כבר יודעים שהסוד לחיים מאושרים הוא גמישות. העולם המודרני משתנה ללא הרף כך שעלינו להיות ערוכים לשינוייםמבחר מדפים מודולריים למחסן וגמישים. מערכות מדפים מודולריים מצליחות להבטיח לנו גמישות גם בעיצוב וארגון מערכת המידוף. כך למשל, במערכת מדפים מודולרית אפשר לשנות את המיקום של המדפים ברגע. אם אתם מעוניינים לאחסן על המדפים פריטים גדולים במיוחד, כל מה שצריך לעשות זה לשנות את הרווח בין המדפים (דורש כמה דקות של עבודה). כשהמציאות סביבנו משתנה ללא הרף ועמה גם המאפיינים של העסק – אנחנו זקוקים למערכות אחסון שמאפשרות זאת.

עסקים שיודעים להתאים את עצמם לשינויים הם אלו ששורדים לאורך שנים וגם מצליחים. כיום, העסקים הסתגלנים הם אלו שמחזיקים מעמד לאורך שנים ומצליחים להפוך משברים להזדמנויות לפיתוח עסקי והרחבת העסק. פתרון מידוף מודולרי מתאים לאותם עסקים כמו כפפה ליד.

איך נראים מדפים מודולריים?

במבט ראשון המדפים נראים זהים למערכות מידוף רגילות. היתרון הגדול של המדפים המודולריים הוא האפשרות לשנות בקלות את מדפים מודולריים למחסן ביתי הגובה של המדפים לפי צורך. קליפסים עמידים ונוחים לשליפה מחזיקים את המדפים כך שאתם צריכים רק לשחרר את הקליפסים ולמקם אותם מחדש. האפשרות לשנות את הגובה של המדפים מבטיחה מענה מדויק בכל נקודת זמן, שימוש נוח, ניצול יעיל של מלוא שטח האחסון והזדמנות לחיסכון כספי. עם מדפים מודולריים אתם לא נדרשים להחליף את מערכת המידוף הקיימת בכל פעם בה הצרכים של העסק משתנים.

איך בוחרים נכון מדפים לעסק?

כעת כאשר אתם כבר מכירים את היתרונות הרבים של המדפים המודולריים נסביר איך בוחרים נכון במערכת המידוף שמתאימה לכם. על אף האפשרות לשנות את הגובה של המדפים ישנה חשיבות לבחירה נבונה במוצר שמתאים לכם. אחד הדגמים הפופולריים ביותר בארץ הוא דגם של מדפים מודולריים עשויים מתכת בדוגמת רשת. מדפי הרשת מיוצרים מפלדה עמידה וחזקה שמתאימה גם למשקלים כבדים. המתכת מצופה בציפוי מגן שמונע קורוזיה. מדפי הרשת יהיו בחירה עמידה, אסתטית ונוחה לשימוש לטווח ארוך.

אלו מדפים מתאימים לי?

ישנם לא מעט מקרים בהם בעלי עסקים ממהרים לרכוש את מערכת המדפים החזקה והגדולה ביותר. הם משקיעים הון ברכישת מערכות מדפים שמסוגלות לשאת משקל של טון כאשר הם בסך הכול מנהלים חברת אופנה שמאחסנת במדפים שלה בעיקר בגדים. מדפי מתכת הם הבחירה של רוב בעלי העסקים ובעלי המחסנים הפרטיים. אנו מסכימים שמדפי מתכת הם הבחירה האולטימטיבית בעבור שימוש ארוך טווח ועמידות, אך לא תמיד יהיה צורך במערכת המידוף החזקה ביותר. חשוב לבחור פתרון המידוף שמתאים לכם ועונה לצרכים של העסק בצורה המדויקת ביותר.

איך אפשר לוודא הגנה מפני חלודה?

בכל פעם בה אנחנו רוכשים פריט עשוי מתכת אנו חוששים מפני חלודה. מפגש ישיר בין ברזל לבין האוויר יגרום לתגובת קורוזיה שתבוא לידי ביטוי בחלודה. חשוב להבהיר שהחלודה אינה רק מפגע אסתטי אלא גם מפגע בטיחותי. החלודה מחלישה את המתכת ועלולה להביא להתפוררות שלה. בכדי לוודא הגנה מפני חלודה שימו לב שאתם בוחרים מערכת מדפים מודולריים שעברו תהליך שמגן על הברזל מפני חלודה. קיים היום תהליך של גילוון במהלכו הברזל מצופה באבץ שמונע את המגע עם האוויר ולא מאפשר כך את תהליך ההתחמצנות. הציפוי הופך את המדפים ליפים יותר, נוחים לשימוש וקלים לניקוי.

מדפי מתכת קלי משקל

האלומיניום הוא חומר גלם עמיד וקל משקל. במקרים בהם תרצו לבחור במערכת מידוף עמידה תבחרו באלומיניום שתואם לאקליםמדפי אלומיניום מודולריים לבית או למשרד הישראלי ומחזיק מעמד לאורך שנים. מדפי האלומיניום אידאלים בעבור חדרי קירור ומטבחים. שימו לב שכושר הנשיאה שלכם נמוך יותר מזה של המתכת. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע לפני הרכישה לבדיקת התאמה.

מדפים בהתאמה אישית – איך זה עובד?

לכל עסק ולכל בית מחסן במידות משלו, כיצד אפשר להבטיח לכל לקוח התאמה מדויקת של מערכת המידוף לפי מידות? אנו מצליחים לתת את המענה הנכון ביותר לכל לקוח תוך התאמה אישית של מערכת המדפים לאופי השימוש ולתנאים בשטח. מערכות המידוף מוזמנות מראש בהתאם למידות של המחסן. אנו מזמינים את כלל הלקוחות שלנו להתייעץ עם הצוות המקצועי על מנת לבחור נכון את פתרון המידוף שלהם ולבצע התקנה נכונה (ניצול מלא של השטח) ובטיחותית.

מה חשוב לבדוק לפני שמתקינים מדפים?

אם חשבתם עד היום שהמטרה היא דחיסת כמה שיותר מדפים אל המחסן – אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מדפים צפופים שלא מאפשרים אחסון פריטים גדולים. את מספר המדפים בכל קיר נקבע תוך שמירה על רווח נכון. על מנת לאפשר שינוי מהיר של הרווח בין המדפים נמליץ על מדפים מודולריים. לפני שאתם ממהרים להזמין את מערכת המידוף ולהתקין אותה עליכם להתייחס גם למיקום של חלונות במחסן, מרווח שדרוש לפתיחת ארונות ותנועה, מרווח שדרוש לפתיחת הדלת. תמיד כדאי להשאיר מרחב תנועה במחסן לטובת שימוש נוח ובטיחותי. מחסן עמוס, צפוף ומוגבל לתנועה עלול לסכן אתכם.

טיפים לאחסון יעיל – כדאי לקרוא!

המבנה המודולרי מאפשר התאמה אישית מהירה של מערכת המדפים לכל צורך. במידה ויש לכם מערכת מודולרית תצליחו לשנות בקלות את הרווח בין המדפים בהתאם לגודל של הפריטים. במידה ומערכת המידוף שלכם אינה ניתנת לשינוי מהיר או שאנכם מעוניינים כעת לשנות את המיקום של המדפים נמליץ על אחסון הפריטים הגבוהים ביותר במדף העליון. שימו לב שאתם מציבים את כל הפריטים בצורה יציבה ונוחה לשליפה. פריטים קטנים נאחסן בתוך קופסאות. חשוב להקפיד על אחסון בטיחותי של כימיקלים וחומרים מסוכנים.

אם תאמצו לעצמכם שיטת מיון מקצועית תצליחו לשמור על סדר וארגון במחסן הביתי. תמיד כדאי לנהל רישום של הפריטים במחסן ולהקפיד למקם אותם במקום קבוע. יעילות של מחסן נבחנת במהירות בה אתם מצליחים למצוא את הפריט המבוקש. אם אתם לא מוצאים את הידיים והרגליים במחסן – הגיע הזמן לשינוי. המחסן הוא הרבה יותר ממקום שאתם דוחסים אליו חפצים ישנים, מחסן מסודר יהיה שימושי ויעיל יותר בעבור כלל העובדים וכל בני הבית. כיום כאשר ניתן לרכוש מערכת מידוף מודולרית למחסן במחיר אטרקטיבי – ההשקעה במחסן משתלמת.

יתרונות של מערכות מידוף מודולריות

  1. אפשרות לשינוי של מיקום המדפים (ללא צורך בכלי עבודה)
  2. שימוש נוח ובטיחותי
  3. ניצול מרבי של שטח האחסון (חוסך לכם כסף)
  4. חיסכון בעלויות תוך שימוש ארוך טווח
  5. עיצוב מודרני מרהיב
  6. כושר נשיאה שמתאים גם למשקלים גבוהים
מדפי אלומיניום מודולריים לבית או למשרד

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!