ארונות מתחת למדרגות

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

את החלל הריק שעומד לרשותכם מתחת למדרגות בין קומות הבית, אתם יכולים להפוך בקלות לאחד מחללי האחסון הטובים ביותר בבית, בין שמדובר בחלל אחסון סגור ומוגדר ובין שמדובר בחלל פתוח שמהווה חלק מהחלל הפתוח של הקומה התחתונה. מהם פתרונות האחסון המותאמים לאזור שמתחת למדרגות ובאילו מקרים יכולים ארונות מתחת למדרגות לשמש אתכם כפתרון האחסון היעיל ביותר עבור חלל זה? על כך בשורות הבאות.

חללי אחסון מתחת למדרגות

מדרגות פנים בבתים דו קומתיים, נחשבות לרכיב מבני שמבזבז לא מעט מהשטח הכולל של הבית. מצד שני, זהו הפתרון היחיד שמאפשר להכפיל את השטח על פני שתי קומות ואם נוכל לנצל גם את האזור שמתחת למדרגות לצרכי אחסון, הרי שנטרלנו את הבזבוז שנהוג לייחס לגרמי מדרגות בתוך הבית. חללי אחסון מתחת למדרגות נחלקים לשני סוגים. הסוג הראשון הוא חלל אחסון סגור, בתצורת חדר קטן עם תקרה משופעת (כשיפוע גרם המדרגות). לחדר זה מוסיפים פתח קטן שמאפשר להשתמש בו, בדרך כלל כמחסן. הסוג השני הוא חלל פתוח שפשוט מהווה את החלל הפתוח של הקומה התחתונה, כאשר גרם המדרגות חשוף לחלוטין, כמו למשל במקרה של מדרגות ספירליות מעוצבות, שעומדות בפני עצמן בלב חלל הפנים. לכל אחד מן המקרים הללו ישנם פתרונות אחסון, שאחד מהם הוא גם ארונות מתחת למדרגות.

ארון ליד המיטה

כמה עולים ארונות מתחת למדרגות?

ובכן, בחירת ארונות למתחת למדרגות לצרכי אחסון היא בחירה שאתם צריכים לעשות בכובד ראש ובהתאם לכך גם ייקבע המחיר שתשלמו עבורם. ככלל, גרם מדרגות ביתי נבנה בדרך כלל על פי מידות סטנדרטיות של שיפוע המדרגות ורוחב המדרגות, ולכן ישנם לא מעט דגמי מדף של ארונות מתחת למדרגות, המותאמים בדיוק רב לגרם המדרגות. ישנם מקרים בהם ניתן לשלב מספר ארונות, זה לצד זה, על מנת להשיג את הניצול המקסימלי הנדרש של חלל האחסון מתחת למדרגות וישנם מקרים בהם יש להזמין ארון מותאם אישית לפי מידה.

על כך יש להוסיף גם את הברירה שיש לכם בבחירת חומר הגלם ממנו יהיה עשוי הארון. ארונות מתחת למדרגות יכולים להגיע בתצורת מתכת, עץ או פלסטיק ולכל אחד מהם מחיר שונה לחלוטין כשהפלסטיק הוא הזול ביותר מבין השלושה. במקרים בהם מדובר בחלל אחסון סגור ונסתר, תוכלו לבחור כל חומר גלם שתרצו וגם לא תצטרכו ממש להשקיע בעיצוב. יחד עם זאת, אם מדובר בחלל פתוח וחשוף לעין, הפתרון יהיה בדרך כלל פתרון של ארונות עץ ובמקרה כזה גם כדאי להזמין את הארונות בהתאמה אישית על פי מידה.
זאת אומרת, שבסך הכל, ארונות מתחת למדרגות, כאשר הם עשויים פלסטיק, הם גם מוצעים במחיר הזול ביותר, אך גם קשה מאוד לבצע איתם התאמה אישית לפי מידה. ארונות מתכת מתאימים בדרך כלל לחללים סגורים, אך כיום תוכלו למצוא לא מעט ארונות מתכת שניתן להתאים אותם לכל מידה וגם להזמין אותם במגוון רחב של עיצובים וסגנונות עיצוב. ארונות המתכת הללו יעלו לכם יותר מאשר ארונות פלסטיק והפערים יכולים להיות משמעותיים. האופציה הגמישה ביותר והמעוצבת ביותר, שאותה ניתן להתאים לכל חלל, סגור או פתוח ובכל מידה, היא האופציה של ארונות עץ. ארונות מתחת למדרגות, כאשר הם מיוצרים מעץ, ניתן לבנות אותם בכל מידה ובהתאמה לכל תצורה של חלל אחסון מתחת למדרגות וכן ניתן להזמין אותם באינסוף עיצובים ובהתאמה מלאה לריהוט הכולל של הבית, בעיקר במקרה של גרם מדרגות חשוף בחלל הפנים של הקומה התחתונה.
ראו גם פתרון ארגז מתחת למיטה

קופסאות

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!