מדפים למחסן ביתי מחיר

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

מי מאיתנו לא צריך את הדבר הזה שיעשה לו סדר בחיים או סדר בבית. אם בחיים האישיים שלנו מה שעושה לנו את הסדר הוא היומן אואיור מדפים ללא ברגים למחסן ביתי הטלפון האישי שלנו, אז בבית שלנו, מי שעושה לנו את הסדר הוא המחסן שאליו אנו דוחפים את כל אותם החפצים שאנו לא צריכים ואז יתר הבית שלנו נקי ומסודר. אבל עכשיו נשאלת השאלה מה עם המחסן עצמו? מי יעשה סדר במחסן שלנו ויגרום לו להיראות מסודר ומתוקתק? מדפים למחסן ביתי במחיר נוח יכולים לעשות סדר בכל מחסן ולהפוך גם אותו לפשוט מאורגן להפליא.

כיצד נרכוש מדפים למחסן ביתי במחיר משתלם?

אז קודם בשביל לרכוש עבור מדפים למחסן ביתי במחיר משתלם חשוב מאוד להבין כמה מקום יש לנו במחסן וכמה מדפים אנחנו בדיוק יכולים להכניס שם היות ולקנות סתם כמות גדולה של מדפים לא תהיה משתלמת ברוב המקרים. לכן אנחנו ביחידה למדפים ממליצים לכם מהרגע הראשון לקרוא לחברה שמתמחה בהצבת מדפים במחסנים.

הסיבה שבגינה כדאי לכם לקרוא למומחים בנושא הוא שבעזרתם תוכלו ליצור תכנית מיטבית להצבת מדפים במחסן שתנצל מקסימום מקום בהיבט של הקירות והפינות אך גם תשמור על המחסן יחסית פתוח. טעות נפוצה בהצבת מדפים היא לא להשתמש נכון בשטח המחסן ואז יוצא מצב שאנחנו סותמים את המחסן במדפים שאנחנו כלל לא צריכים או יש שטח מת במחסן שלא ניתן להשתמש בו מה שהופך את המחסן לצפוף יותר.

הניסיון שאנחנו ביחידה למדפים צברנו במרוצת השנים בתכנון מחסנים ובניית מדפים יעזור לכם לתכנן בצורה האולטימטיבית את הצבת המדפים תוך ניצול מקסימלי של שטח המחסן ושמירה על אופציה להרחבת המדפים במידת הצורך.

היתרונות של מדפי ברזל למחסן

למדפי ברזל יש יתרונות רבים כאשר בראש ובראשונה הם מקנים סדר וארגון למחסן שלנו. במקום שכל החפצים שלנו יהיו זרוקים אנומדפים ממתכת למחסן ביתי יכולים לסדר אותם בצורה הגיונית וחכמה כאשר במדפים העליונים נאחזת את החפצים להם אנו זקוקים פחות והמדפים התחתונים אנו נשים חפצים בהם יש לנו שימוש תדיר יותר. מעבר לכך ניתן להגביה או להנמיך את מדפי הברזל שכן אם פתאום אנו צריכים לאחסן חפץ גדול ניתן להגביה מדף או להסירו לגמרי בעת הצטרך כדי שנוכל לאחסן במדפים גם חפצים גדולים. בנוסף יש לזכור שהמדפים הם רהיטים וניתן להשיג אותם בצבעים שונים כדי שיתאימו למחסן בו אנו מציבים אותם ולשאר הבית כמובן.

מה המחיר של מדפי ברזל למחסן?

המחיר של מדפי ברזל למחסן משתנה בהתאם למספר רב של פרמטרים כאשר קודם כל יש לקחת בחשבון אם מדובר על דגם מודולרי או דגם רגיל של מדפים. מעבר לכך גודל מערכת המדפים כמו גם העומק של המדפים ישפיעו על המחיר הסופי של המדפים. אם למשל נרצה לתכנן מערכת מדפים של חמש קומות בעומק מדף של 60 ס״מ המחיר של המערכת ינוע בין 450 ש״ח ל- 600 ש״ח, בעוד שאותם מדפים רק בעומק של 30 ס״מ יעלו לנו בין טווח מחירים של החל מ- 250 ש״ח ועד 350 ש״ח. בנוסף, ישנם עומקי מדף שונים באמצע שאפשר לקחת בחשבון גם כן. מעבר לעלויות של חומרי הגלם עצמם יש לקחת בחשבון גם עלויות נוספות שישפיעו על המחיר הסופי של המדפי ברזל כאשר יש לקחת בחשבון עלויות התקנה שנעות בין 250 ש״ח ל- 350 ש״ח תלוי במורכבות ההתקנה וכמובן עלות הובלה שתנוע בדרך כלל בין 150 ש״ח ל- 200 ש״ח.

אין ספק שאחד הדברים שמפריעים לכולנו במרחב הביתי הוא חוסר סדר כאשר לעיתים, בעיקר בבתים שיש בהם ילדים קטנים אופתרונות אחסון לבית כגון מידוף למחסן מתבגרים אנו רואים חוסר סדר שמופיע בעיקר כתוצאה מעודף חפצים אותם אנו שומרים בבית שלנו. לעיתים רבות באותם מקרים יש צורך אמיתי לשמור על החפצים הללו שכן ברוב המקרים מדובר בחפצים שאנחנו צריכים. קחו למשל מקרה בו אתם הורים צעירים לילד או ילדה קטנים כאשר לאט לאט אתם לא צריכים את כל המוצרים כמו למשל כיסא אוכל לתינוק, כיסא תינוק לאוטו ועוד. במידה וזהו הילד הראשון שלכם ואתם מתכננים להביא לעולם עוד ילד, אין סיבה להשליך, למכור או למסור את אותם חפצים וכל שעליכם לעשות הוא למצוא מקום לשמור אותם בכדי שתוכלו להשתמש בהם שוב לאחר הלידה של הילד השני שלכם. בכדי שתוכלו לעשות את זה בצורה מסודרת ולא בצורה שבה כל החפצים זרוקים אחד על השני במחסן שלכם כל שעליכם לעשות הוא לרכוש מידוף למחסן ביתי.

מה היתרונות של מידוף למחסן ביתי?

מידוף למחסן ביתי מביא עימו הרבה מאוד יתרונות כאשר בראש ובראשונה הוא מאפשר לנו לנהל את המחסן הביתי שלנו בצורה מסודרת ומאורגנת. אנו יכולים למקם מדפים לאורך קירות המחסן וכך למקסם את השטח בו נוכל לאחסן את החפצים שלנו בצורה מסודרת. באמצעות המדפים למחסן נוכל לראות בעינים שלנו את כל החפצים אותם אנחנו  אחסנים במחסן שלנו ולא לזרוק הכל לערימה אחת.

הסדר והארגון הזה יעזרו לנו מאוד כאשר אנו רוצים להוציא דבר מה מן המחסן בכדי להשתמש בו, בין אם הגיע זמנם של חפצי התינוק להיות בשימוש שוב לאחר לידה נוספת במשפחה ובין אם אנחנו מחפשים משחק של הילד ששמנו באחסון, או אם אנחנו צריכים את המזוודה שלנו כדי לסדר אותה לפני נסיעה לחו״ל. בעזרת המדפים הכל מסודר בצורה נוחה ומאורגנת ואנו לא מבזבזים זמן יקר בחיפוש אחר הדברים ובעיקר אנו לא מבזבזים כסף ברכישת המוצרים הללו מחדש לאחר שהם נזרקו או נמסרו.

טיפים למידוף מחסן ביתי

ישנם מספר טיפים חשובים עליהם חשוב לשים דגש בעת שאנחנו רוכשים מדפים עבור המחסן הביתי שלנו.
קודם כל יש לבצע מדידה מדויקת של שטח המחסן ועם המידות הללו לגשת לחנות המדפים הקרובה לביתכם או ליצור קשר עם חברה לבניית מדפים שתגיע למחסן שלכם ותיקח את המידות.
חשוב מאוד לנצל את הפינות של המחסן וגם שם למקם מדפים וכך לקבל עוד מקום בו ניתן לאחסן חפצים.

מעבר לכך, חשוב לבנות את המדפים בצורה מודולרית על פי הצרכים שלכם כאשר אם אתם יודעים שיש לכם חפצים גדולים בקשו שחלק מן המדפים יהיו גבוהים יותר מהסטנדרט כדי שחפצים כמו כיסא תינוק לאוטו או מזוודה גדולה יוכלו להיכנס לאותם מדפים ולא תיווצר בעיית מקום.

אנחנו ביחידה למדפים יודעים להתאים בצורה המיטבית את המדפים למחסן שלכם, כמובן בהתאם לצרכים שלכם ובהתאם למקום שיש לכם במחסן. אנו נגיע עד אליכם, נבצע מדידה מקצועית של שטח המחסן ובהתאם לכך נמליץ לכם על המידוף האידיאלי עבור המחסן שלכם כדי שתוכלו לנצל את שטחו באופן המיטבי. מעבר לכך אנחנו בונים את המדפים בצורה מודולרית כך שאם תצטרכו תוספת של מדפים, תמיד ניתן יהיה להוסיף מדפים נוספים. המחיר של המדפים תלוי במספר רב של משתנים אך מתחיל ב-250 ש״ח ומגיע עד 500 ש״ח לחמישה מדפים בגובה של שני מטר.

הבית המודרני הוא בית בו אף פעם אין מספיק שטחי אחסון. אם התמזל מזלכם ואתם מתגוררים בבית עם מחסן, תהיו חכמים ותתקינו נכון מערכת מדפים שמנצלת נכון את השטח כולו. עם מערכת מדפים חדישה שמתאימה לאורח החיים שלכם ולאופי השימוש במחסן תצליחו לשמור עליו מסודר ומאורגן גם כאשר הוא עמוס מאוד. אם המחסן שלכם מבולגן ואתם לא מצליחים למצוא בו את הידיים והרגליים – הגעתם למקום הנכון! אנו נסביר כאן איך בוחרים נכון מדפים למחסן ביתי מתוך מטרה להפוך אותו למסודר, נוח לארגון, בטיחותי וגדול יותר. תופתעו לגלות שעם מערכת המדפים הנכונה יהיו לכם הרבה יותר שטחי אחסון.

מדוע כל כך קשה לנו לבחור נכון מדפים למחסן?

בעוד מדפים למחסנים גדולים של מפעלים ובתי עסק נבחרים בקפידה על ידי צוות מחסנאים מנוסה, את המדפים למחסן הביתי אנחנומדפי עץ לאחסון ספרים בוחרים בעצמנו ללא יידע מקצועי וללא ניסיון. פעמים רבות אנחנו טועים ובוחרים במדפים עשויים חומר גלם לא מספיק חזק, מדפים בעלי כושר נשיאה שלא מתאים למחסן ביתי ובעיקר, במדפים שאינם מנצלים נכון את כל שטח האחסון. ההשקעה שלכם היום בבחירת המדפים הטובים ביותר תבוא לידי ביטוי בבית מסודר ובמחסן מאורגן שתמיד אפשר למצוא בו מקום לפריטים נוספים.

מה אנחנו מתכננים לאחסן המחסן?

מאפיין בעייתי נוסף של מחסנים ביתיים הוא הדרישה למענה כולל. בעוד מחסנים של בתי עסק או מפעלים מיועדים לאחסון מוצרים במידה ידועה מראש ולרוב גם אחידה, כאשר מדובר במחסנים ביתיים הדרישה מגוונת ואינה אחידה כלל. בתוך מחסן ביתי אחד סטנדרטי נרצה לאחסן כלי עבודה כבדים, ארגזים של כלי בית, ארגזים של בגדים ומוצרי טקסטיל, פריטי נוי עדינים, מכשירי חשמל שלא נמצאים בשימוש קבוע ועוד. המחסן הביתי מאחסן פריטים בכל הגדלים במשקל משתנה כך שעלינו לבחור במערכת מדפים שמסוגלת לתת מענה לצורך משתנה.

איך בוחרים מדפים למחסן ביתי בצורה הטובה ביותר?

השלב החשוב ביותר בדרך לבחירה נכונה יהיה הגדרה מדויקת של הצרכים והציפיות. נצליח לבחור נכון רק כאשר נדע מה בדיוק אנחנו צריכים ורוצים. במידת האפשר כדאי יהיה להגדיר מראש את סוג הפריטים אותם נרצה לאחסן, לשער את המשקל המקסימלי שהמדפים יתבקשו לשאת, לקבוע את מידות המדפים ולהחליט על חומר הגלם המועדף. מידות של מדפים למחסן ביתי (מחסן הרבה יותר קטן ממחסן של עסק או מפעל) נקבע בהתאם לפריטים שהמדפים אמורים לשאת ובהתאם למידות של המחסן.

כמה מדפים כדאי להתקין במחסן ביתי?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא התקנת כמות גדולה של מדפים מתוך מטרה ליהנות משטח אחסון רב ככל האפשר. התקנה של מדפיםמדפי אלומיניום תעשייתיים לאחסון רבים וצפופים בתוך מחסן ביתי קטן עלולה להפוך את המחסן לצפוף, עמוס, מבולגן, לא נוח לשימוש ובעיקר, לא בטיחותי. מיקום נכון של כמות מדפים סבירה הוא המפתח למחסן מסודר ונוח. שימו לב שאנכם מפריזים במספר המדפים ושאתם מאפשרים גם אופציה לאחסון של פריטים גדולים.

הרווח בין המדפים קובע את הגודל של הפריטים שאפשר יהיה לאחסן. אם אתם מתכננים אחסון של פריטים גדולים תזדקקו למדפים גדולים עם מרווחים גדולים (ביניהם). במידה ומדובר במחסן ביתי שמיועד בעיקר לפריטים בגודל קטן עד בינוני נמליץ על מדפים בגודל סטנדרטי. שימו לב שקיימת אפשרות להתקנת מדפים עם מרווחים משתנים כך שאותה מערכת מדפים תתאים גם לאחסון של פריטים גדולים וגם לחפצים קטנים.

מתי כדאי להתקין במחסן ביתי גם מדפים גבוהים מאוד?

לכאורה ניתן להתקין מדפים במחסן ביתי לאורך הקיר כולו כך שהמדף הגבוה ביותר מותקן בסמוך לתקרה. התקנה של מדפים גבוהים מנצלת נכון את כל שטח האחסון אך היא אינה מתאימה לכולם. עליכם לזכור שכאשר מתקינים מדפים גבוהים יהיה צורך בסולם בכל פעם בה נרצה להניח פריטים על המדפים הללו או לקחת אותם. אם אתם לא מעוניינים להשתמש בסולם במחסן שלכם – אל תתקינו מדפים גבוהים.

הבחירה הפופולרית :  מידוף קל עד בינוני

מערכת המדפים המועדפת בעבור מחסנים ביתיים עשויה מתכת. מדפי מתכת שמיועדים לאחסון של פריטים במשקל קל עד בינוני מתאימים לרוב המחסנים הביתיים. המדפים הללו מסוגלים לשאת כלי עבודה, ארגזים של ספרים, מכשירי חשמל ביתיים, מוצרי טקסטיל ועוד. מערכת כזו של מדפים למחסן ביתי מסוגלת לשאת לאורך זמן משקל של 350 קילוגרם.

המשקל של הפריטים שנרצה לאחסן על המדפים הוא פרמטר חשוב. אחד הנתונים החשובים ביותר שיש לבדוק טרם בוחרים מדפים למחסן ביתי הוא המשקל של הפריטים הכבדים ביותר. שימו לו למגבלת נשיאת המשקל של מערכת המידוף וחלקו את העומס בין המדפים.

איך מודדים נכון את שטח המחסן?

מדידה מדויקת של האורך, הרוחב והעומק של המחסן שלכם הכרחית לבחירת מערכת מדפים מתאימה. חשוב לשים לב גם למיקום שלמדפים מעץ לעומת מדפי מתכת הדלת, למיקום של חלונות, בליטות בקיר ואלמנטים כמו שקעי חשמל. אל תשכחו לוודא שהשארתם מרווח שמאפשר פתיחה נוחה של הדלת ותנועה במחסן. למן הבטיחות והנוחות שלכם חשוב להשאיר מרווח מעבר בין המדפים לבין הדלת.

מדפי מתכת מול מדפי פלסטיק

אם דרוש לכם כושר נשיאה קל עד בינוני תוכלו לבחור גם במדפי מתכת וגם במדפי פלסטיק. מדפים עשויים מתכת יהיו כמובן חזקים ועמידים יותר בהשוואה לפלסטיק אך הפלסטיק ידוע כאופציה זולה, עמידה ונוחה לשימוש. המתכת והפלסטיק מתאימים שניהם לשימוש במחסנים פנימיים וחיצוניים. שני החומרים עמידים בפני לחות ותואמים את האקלים הישראלי. הבחירה הפופולרית ביותר היום בישראל בעבור מחסנים ביתיים ותעשייתיים היא מדפי מתכת מודולריים (אפשרות להתאמה אישית). הסיבה לכך היא המראה היוקרתי, העמידות, נוחות השימוש וכושר הנשיאה.

מה ההבדל בין כוננית מדפים לסלון לבין מתקן מדפים למחסן?

ברוב הבתים נמצא מתקני אחסון עם מדפים בסלון, בחדרי השינה, בחדר הרחצה, בפינת העבודה, במטבח וגם במחסן. בעוד בעבור הסלון ושאר החדרים בבית נקפיד לבחור במערכת מדפים מעוצבת ומרשימה, כאשר מדובר בבחירת מדפים למחסן נשים דגש בעיקר על עמידות, יציבות, שימוש נוח ויעילות. בהזמנת מדפים למחסן נסכים להתפשר על המראה ולא על האיכות.

הרכבה ופירוק של מדפים למחסן

רגע לפני סיום נזכיר לכם לבדוק גם את טכניקת הפירוק וההרכבה של המדפים. זה נכון שסביר להניח שלא תרצו לפרק ולהרכיב מחדש את המדפים לעתים קרובות, אך במקרה של מעבר דירה או צורך בשינוי מיקום בתוך המחסן, נרצה לדעת שהדבר מתאפשר. מדפי מתכת איכותיים אפשר יהיה לפרק ולהרכיב מחדש מספר פעמים ללא כל חשש. למען הבטיחות שלכם הקפידו לחבר את המדפים אל הקיר בכל הרכבה.

קיימים היום לא מעט סוגים של מדפים ופתרונות אחסון חדישים למחסנים ביתיים. תרהטו ותאבזרו את המחסן שלכם בצורה שתבטיח נוחות, שימוש בטיחותי, עמידות וקבלת תמורה מלאה בעד כספכם. תכנון נכון הוא הסוד למחסן מסודר. תמיד כדאי להוסיף במידת האפשר עוד מדף או עוד מגירה למחסן. עד היום שמעתי לא מעט תלונות על מחסור בשטח אחסון במחסן, תלונה הפוכה על עודף של שטח אחסון לא הגיעה אליי אפילו פעם אחת. פנו להתייעצות עם איש מקצוע ותצליחו לזהות נכון את הצרכים שלכם ולבחור בהתאם.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!