מדפי מתכת למחסן ביתי

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

אין ספק שאחת הבעיות היותר קשות שלנו במרחב הביתי הוא מציאת מקומות אחסון שכן הטבע שלנו הוא בדרך כלל לשמור דברים ולאאיור מדפים ללא ברגים למחסן ביתי לזרוק אותם ליום שבמקרה נצטרך אותם שוב. התפיסה הזאת היא אכן נכונה ואולי גם חסכונית, אך היא מביאה עימה את הצורך למצוא מקום רב לאחסון ברחבי הבית שלנו. אך מעבר למציאת חדר ייעודי או בניית מחסן לטובת אחסון עלינו גם למצוא פתרון של מדפים הרי אנחנו לא נעשה בזה שום דבר אם הדברים יהיו זרוקים במחסן בלי שום סדר ובלי היכולת שלנו למצוא אותם בקלות. לכן, רבים מעדיפים את הפתרון של מדפי מתכת למחסן ביתי כחלק מהפתרון של ארגון המחסן וסידור כל החפצים שבו בצורה מסודרת ונכונה.

סוגי מדפים

ישנם הרבה מאוד סוגי מדפים אותם ניתן למקם במחסנים כאשר אחד מהם הוא מדפי עץ. בדרך כלל מדפים העשויים מעץ יהיו תלויים על הקיר באופן ישיר באמצעות זוויות או כל אמצעי אחר שדואג להשאיר אותם מחברים לקיר בצורה יציבה, כאשר מעבר למדפי עץ ישנם גם ארונות מעץ שאותם ניתן למקם במחסן. היתרון של מדפי עץ הוא שהם ככל הנראה יראו טוב במחסן שלכם בתור אלמנט עיצובי ויהפכו אותו ממחסן פשוט למחסן שעוצב בצורה מעט יותר יוקרתית ממחסנים אחרים. אך מאידך, למדפי עץ או ארונות העשויים מעץ ישנם גם לא מעט חסרונות כאשר החיסרון המשמעותי שלהם הוא העובדה שכמו כל עץ, הוא זקוק לטיפול תקופתי אחת לזמן מה.
מעבר לכך, העץ עלול למשוך אליו טרמיטים, דבר שיכול להרוס את המחסן שלכם בצורה מאוד מהירה במידה והטרמיטים יקימו מושבה בסמוך למחסן שלכם או יצליחו לחדור אליו. במידה ובחרתם במדפי עץ עליכם לוודא כי העץ עבר טיפול נגד מזיקים לפני שאתם מרכיבים את אותם מדפים במחסן שלכם.

היתרונות של מדפי מתכת למחסן ביתי

מדפי מתכת למחסן ביתי הם ככל הנראה סוג המדפים הנפוץ היותר גם במשרדים וגם במרחב הביתי. הסיבה המרכזית לכך שמדפי מתכת הם הנפוצים ביותר היא בראש ובראשונה התחזוקה הנמוכה שמדפים כאלו מצריכים. במידה ומדובר במתכת מגולוונת היא גם לא תחליד כך שכל שעלינו לעשות הוא לנקות את המדפים מאבק מידי פעם. מעבר לכך במידה ואנו נרצה להוסיף מדפים תמיד נוכל להוסיף אותם ללא כל בעיה, כאשר מדובר במדפי מתכת שכן בונים אותם בצורה מודולרית, דבר שמקל מאוד על התאמת מדפים נוספים. מעבר לכך ניתן למצוא מדפי מתכת במגוון רב של גדלים ולכן כל אחד יוכל למצוא את המדפים שמתאימים ביותר למחסן שלו.

אנחנו ביחידה למדפים דואגים להתאים את המדפים למחסן שלכם בצורה הטובה ביותר כאשר אנו מגיעים אליכם עד הבית למדוד את המחסן המיועד ומייעצים לכם כיצד לבנות בו את המדפים בצורה הנוחה והטובה ביותר שגם תנצל את מירב המקום כולל שטחים מתים וגם תתאים לדברים אותם אתם רוצים לאחסן במחסן שלכם.

מה העלות של מדפי מתכת למחסן ביתי

המחיר של מדפי מתכת עלול להשתנות בהתאם לגודל המדפים כמו למשל, מספר המדפים ביחידה, הגובה, העומק של המדף ועוד מגוון רב של משתנים. ככלל המחיר של יחידת מדפים בגובה של שני מטרים וחמישה מדפים הניתנים לכיוונון ינוע בין 250 ש״ח ל- 400 ש״ח. המחיר עלול להשתנות במידה ואתם רוצים להוסיף גם הובלה והתקנה של המדפים במחסן שלכם שתיעשה על ידי היחידה למדפים.

ארונות מתכת לאחסון בגדים

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!