מגירות מתכת

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

מגירות מתכת עתיקות מתוך כל פתרונות האחסון המיוצרים ממתכת, מגירות מתכת הן כנראה המורכבות ביותר לייצור וגם אלו שתצטרכו להקדיש את הכי הרבה זמן ומחשבה בבחירתן. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה – הבחירה שלנו בפתרונות אחסון ממתכת נובעת בדרך כלל מהצורך לאחסן בהם חפצים ופריטים שונים במשקלים גדולים. כאשר גוף המגירה עונה לצורך הזה אבל מנגנון ההחלקה של המגירה לא ממש, מתחילות הבעיות הקשות של דפורמציות, הטיית מגירות, קריסה של מגירות ולפעמים הרס של הפריטים המאוחסנים בהן. אז על מה חשוב להקפיד בבחירת מגירות עשויות מתכת? על כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת יחידת המדפים, המתמחה בייצור מגוון פריטי ריהוט ופתרונות אחסון ממתכת.

אחסון ושימושיות – שני המפתחות למדידת איכות המגירה

בכל פריט ריהוט או פתרון אחסון שאנו רוכשים, אנחנו מקפידים בדרך כלל לוודא שהפריט בו אנחנו בוחרים עומדים בסטנדרטים, אם לא הגבוהים ביותר אז לפחות המינימליים של איכות. בכל רכישה כזאת אנחנו גם מוודאים שהפריט בו אנו בוחרים, מסוגל לספק לנו את המענה הנדרש לצורך שלנו. דברים אלה נכונים בבחירת ארונות, מדפים, ספריות ועוד יותר מכל אלה כאשר אנו בוחרים מגירות, במיוחד מגירות מתכת. כפי שאמרנו קודם לכן, הבחירה בפתרונות אחסון ממתכת נובעת בדרך כלל מצורך מובהק שלנו בחוזק מבני. אנחנו זקוקים לפתרון אחסון חזק ויציב, שיכול לשאת משקלים כבדים ואולי גם כזה שיכול לספוג חבטות מבלי לקרוס ואפילו מבלי להיסדק או להתעקם.

מגירות מתכת הוא פריט מבוקש מאוד במפעלים ובבתי מלאכה, בהם קיים צורך באחסון כלי עבודה כבדים. העניין הוא שחוזק גוף המגירה זה ממש לא העניין. מגירה שיכולה לשאת את המשקל המועמס עליה, אבל מאבדת מהתפקודיות שלה בפתיחה וסגירה היא לא ממש מגירה יעילה עבורנו. על כן, כל מגירה ממתכת חייבת להיות מצוידת במנגנון החלקה שעומד בדיוק באותם עומסים בהם מסוגל גוף המגירה עצמו לעמוד. חוסר התאמה בין שני הרכיבים האלה מוביל בדרך כלל למגירות שקורסות מהמסילות שלהן והופכות מנכס לנטל ולשם אתם לא רוצים להגיע.

אז על מה חשוב להקפיד?

ובכן, בשלב הזה התשובה כבר אמורה להיות די ברורה לכם – אחד הדברים החשובים ביותר שאותו אתם רוצים לבחור בכל בחירה של מגירות מתכת הוא מסילת ההחלקה של המגירה. מסילה זו חייבת להיות עשויה גם היא ממתכת והיא אמורה להיות מעוצבת בצורה כזאת שתאפשר לה לשאת בכל משקל של פריטים שאותו יכולה לשאת המגירה עצמה. בנוסף לכך, חשוב מאוד שגם המסילות שעליהן מורכבת המגירה תהיינה בעלות עמידות דומה לעומס. כל אחד מהרכיבים הללו יכול בקלות להפוך לחוליה החלשה בשרשרת ולהפוך את המגירות שבחרתם מנכס של ממש לנטל של ממש. על כן, בבחירת מגירות מתכת, זה בהחלט חשוב לבחון את מידות המגירה, את הדקורציה שלהן, את התאמת המבנה והנפח שלהן לפריטים שאותם אתם רוצים לאחסן בתוכן, אבל כל זה לא יכול לבוא על חשבון התעלמות ממנגנון ההחלקה של המגירה, גם זה שמחובר למגירה וגם זה שמורכב על דפנות הקירות ביניהם מורכבות המגירות.

חברת יחידת המדפים היא חברה ותיקה ומובילה בתחום הייצור של רהיטים מתכת ופתרונות אחסון ממתכת. ליחידת המדפים מגוון רחב של מגירות מתכת בשלל מידות סטנדרטיות ובמידות בהתאמה אישית על פי דרישות הלקוח. היחידה למדפים מקפידה מאוד על כל הפרמטרים ההנדסיים של המגירה ובכלל זה על התאמה מלאה בין מנגנון ההחלקה של המגירה ובין גוף המגירה, על מנת להבטיח פתיחה וסגירה קלה מאוד של המגירה לאורך שנים של שימוש.

מרבית הרהיטים המשמשים אותנו בבית ובמשרד, ובכלל זה ארונות, מדפים ומגירות, הם רהיטים המיוצרים מעץ. העץ מספק לנו את השילוב הטוב ביותר של חוזק מבני ואסתטיקה, אך ישנם מצבים בהם העץ פשוט לא יכול לספק לנו את הפתרון האולטימטיבי. מצב קלאסי כזה, בו נעדיף למשל מגירות מתכת על פני מגירות עץ, הוא מצב של שולחן עבודה בבית מלאכה או מגירות שמיועדות לאחסון כלי עבודה. מצד שני, מגירות מתכת יכולות להיות מאוד לא נוחות בגלל המשקל שלהן ולכן, כאשר נכון לכם יותר להזמין את מגירות המתכת, חשוב שתזמינו אותן עם המנגנון המתאים.

מדף אחסון

היתרונות המובהקים של מגירות מתכת, וגם החסרונות

קשה לחשוב על פריט כלשהו בבית, שאי אפשר לאחסן בתוך מגירת עץ או אפילו מגירת פלסטיק ושלשם אחסונו נדרשת מגירת מתכת. מגירות ממתכת נכנסות לתמונה בעיקר בבתי מלאכה ובמקרים בהם אנו רוצים לאחסן כלי עבודה כבדים, שמגירת עץ עלולה שלא לעמוד בנפילה של אחד מהם או במשקל שלהם. במקרים אלה, מגירת מתכת מספקת את החוזק המבני הרב ביותר, שמעניק חופש כמעט מוחלט בבחירת הפריטים שניתן יהיה לאחסן בתוכה.
יחד עם זאת, למשקל הרב של אותם חפצים ישנה משמעות שמבליטה את החיסרון המרכזי של מגירת מתכת. מן הסתם, אתם לבטח מכירים את הסצנה שבה המגירה הופכת להיות כבדה מאוד בגלל הפריטים המאוחסנים בה, והפתיחה והסגירה שלה הופכות לקשות ומסורבלות. המגירה נתקעת לאורך המסילה, הדפנות שלה הולכות ונשחקות ובסופו של דבר זה יכול להגיע לכשל שמונע את המשך השימוש במגירה. מהסיבה הזאת, בכל מקרה בו אתם בוחרים במגירת מתכת, חשוב מאוד לשלב מנגנון פתיחה וסגירה המבוסס על מסבי מתכת חזקים שיכולים לשאת את משקל המגירה ולשמור על תנועה חופשית שלה. מנגנון פשוט כזה יכול להאריך את חיי המגירה בעשרות שנים, ולא מדובר פה בהגזמה.
ראו גם: ארגזי פלסטיק לאחסון

היכן אפשר להזמין מגירות מתכת?

אם אתם רוצים להזמין שולחן עם מגירות ממתכת, תוכלו לעשות זאת במגוון רחב של בתי עסק המציעים רהיטים לבית, אבל בעיקר בבתי עסק המתמחים בתחום הריהוט לתעשייה. אם אתם רוצים להזמין רק מגירות לשולחן קיים, תוכלו לפנות ליצרן השולחן שלבטח יוכל לספק לכם גם מגירות מתאימות על פי מספר הדגם, או לחברה המתמחה בייצור ריהוט מתכת או אפילו מידוף תעשייתי ויכולה לספק לכם מגירות מתכת לפי מידה ובהתאמה אישית.

כמו כן, אם המגירות הללו אמורות להיות משולבות בשולחן או פריט ריהוט חוץ, שיושב במרחב החוץ הפתוח, אתם רוצים בהחלט להקפיד על כך שאתם מזמינים מגירות איכותיות בסטנדרטים גבוהים. בחיפוש פשוט בשוק תוכלו למצוא מגירות מתכת בטווח שלם של רמות מחיר, כשבקצה התחתון של הטווח נמצאים הדגמים הסטנדרטיים שנשרטים בקלות רבה מאוד ומאבדים את העמידות שלהם מפני לחות ומים. את המגירות שישרתו אתכם לאורך זמן, גם כאשר הן חשופות לגשמים, לקרינת שמש ישירה וללחות קבועה, תוכלו למצוא רק בקצה העליון של טווח המחירים, שם נמצאים הדגמים היותר איכותיים ומקצועיים שאותם אתם רוצים לשלב בריהוט חוץ.

בכל מקרה, לפני שאתם מזמינים מגירות מתכת, כדאי לבחון את כל דגמי המדף של ריהוט לבתי מלאכה, שם תוכלו למצוא מגוון פריטי ריהוט הכוללים מגירות מתכת בגדלים שונים ובתצורות שונות, וכן תוכלו להזמין גם מגירות על פי מידה ומסוגים שונים של מתכת שיאפשרו לכם גמישות רבה יותר בכל הנוגע לחוזק מבני, עמידות בלחות ומים ואפילו אסתטיקה ודוגמאות עיצוב שתוכלו לשלב במגירות ולהתאימן לכל סביבה עיצובית.

לוקרים מתכת בסגנון עתיק

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!