התקנת מדפים למחסן בחריש

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

 

ישנם בתים בהם יש מספיק שטח לאחסן הכל מכל ואפילו לא צריך לחשוב פעמיים לפני שבוחרים את פתרון האחסון, אלא ששיעור הבתים האלה הוא קטן מאוד מתוך כלל הבתים. במרבית הבתים מהווה סוגיית האחסון סוגיה רגישה במיוחד, שבדרך כלל מסתיימת או בפגיעה באסתטיקה וברווחה או במחסור קבוע בשטח אחסון. ככלל, מבין כל פתרונות האחסון הקיימים ובעידן עיצוב הפנים ישנם לא מעט כאלה, הפתרון היעיל ביותר הוא מדפים ובשורות הבאות נסביר מדוע וכיצד יש לבצע התקנת מדפים למחסן בחריש בצורה כזאת שגם תבטיח את היעילות המקסימלית הזאת.

 

 

אחסון טוב מתחיל בתכנוןהתקנת מדפים למחסן בחריש

הדבר החשוב ביותר בכל משימה של התקנת פתרון אחסון הוא לתכנן נכון את הדברים. בסופו של דבר עומד לרשותכם נפח אחסון כלשהו שנגזר מאורך השטח שאותו אתם רוצים או יכולים להקדיש לטובת אחסון, עומק השטח (מקצה המדף ועד הקיר עליו הוא מותקן) והגובה עד התקרה או עד המקסימום שאפשר. הדרך הטובה ביותר לנצל את נפח האחסון הזה עד תום היא להניח את החפצים זה על גבי זה מהתקרה ועד התקרה, אלא שזאת גם הדרך הטובה ביותר להרוס את כל הפריטים וגם להפוך את המשימה של שליפת כל אחד מהם למשימה כמעט בלתי אפשרית. בדיוק מהסיבה הזאת, אנו עושים שימוש במדפים, בכדי ליצור מקבצים נפרדים של פריטים לאחסון, כך שניתן יהיה לאחסן אותם בצורה בטוחה, אסתטית וגם כזאת שתאפשר לנו גישה נוחה ושליפה מהירה של כל אחד מהפריטים על פי הצורך.

תכנון של התקנת פתרון אחסון היא אינה משימה מורכבת מדי ויחד עם זאת, תמיד כדאי להיעזר בגורם מקצועי שמציע את השירות של התקנת מדפים למחסן בחריש כדי להבטיח שהדברים אכן מתוכננים בצורה הטובה ביותר. בכדי לבצע את התכנון נכון יש לדעת מראש או לפחות באופן כללי, מהם הפריטים שאותם אנחנו רוצים לאחסן על גבי המדפים, מהם הגדלים של אותם פריטים, מהו המשקל שלהם ומהי התצורה שלהם, עד כמה אנחנו יכולים להבליט את המדפים מהקיר אל תוך חלל הפנים של המחסן, מהו הגובה המדויק שעומד לרשותנו ומהו האורך המדויק העומד לרשותנו. שימו לב שכל ס"מ באורך המדפים יכול להיות ההבדל בין היכולת להעמיס פריט כלשהו על מדף מסוים ובין הצורך להעביר אותו למדף אחר מכורח ולא מבחירה ובכך לפגוע למעשה בניצול המיטבי של נפח האחסון. תכנון יסודי יכול לכלול גם שיקולים של שליפה מהירה כשהכלל אומר שככל שהפריטים נמצאים בשימוש תדיר יותר, כך נבחר לאחסן אולם בגובה נוח יותר לגישה ולהיפך.

סוגיית התכנון היא זו שגם הופכת את המדפים לאמצעי האחסון הטוב ביותר מבין כלל אמצעי האחסון הקיימים ולא לחינם מדפים הם אמצעי האחסון המרכזי ואפילו היחיד, שמשמש מחסנים לוגיסטיים. כאשר אתם קונים למשל ארון או כוורת עם מגירות מובנות, אתם למעשה מקבלים חלוקה קבועה מראש של נפח האחסון בהתאם לחלוקה של הארון או הכוורת. ברובם המכריע של המקרים, חלוקה זו אינה מתאימה לצרכי האחסון שלנו ולרוב יהיו פריטים שלא נוכל לאחסן בארון, פריטים שנצטרך לדחוס והמון שטח מת ללא שימוש. כשאתם משתמשים בשירותים ומזמינים שירות התקנת מדפים למחסן בחריש, אתם למעשה בונים לעצמכם את הארון לכאורה ואתם קובעים היכן ימוקם המדף, מה יהיה המרווח בין מדף למדף ואפילו מה יהיו המרווחים השונים בין כל שני מדפים שונים, מה שמביא אותנו לסוגיית המודולריות.

 

 

התקנת מדפים – הכי חשוב מודולריותהתקנת מדפים למחסן בחריש

בכל משימה של התקנת מדפים למחסן בחריש, הפרמטר החשוב ביותר לאחר שסיימנו את שלב התכנון הוא מידת המודולריות של המדפים. מודולריות של מוצר היא למעשה היכולת להתאים את המוצר לצרכים שונים ובמקרה של אחסון, למידות שונות ולנפחי אחסון שונים. ארון למשל, הוא פריט אחסון נטול כל מודולריות. המדפים מותקנים כבר בארון, גובה הארון נתון וגם אם זה נראה לנו שהוא די מתאים למרחב בו אנחנו רוצים להציב אותו, תמיד יהיה אובדן של עשרות רבות ויותר של ליטרים בנפח אחסון. גם מדפים, כאשר אנחנו תולים אותם או מתקינים אותם, חשוב מאוד שלא נתקין אותם על פי סדר קבוע ושרירותי שאינו עולה בקנה אחד עם תכנון מראש. התקנה של מדפים במרווחי גובה קבועים מבלי שהמדפים ישתרעו לכל אורך ועומק השטח שעומד לרשותנו תוביל בסופו של דבר, לבזבוז בנפח אחסון יקר. פתרון המדפים שמציע את רמת המודולריות הגבוהה ביותר הוא, הפלא ופלא, מדפים מודולריים.

מדפים מודולריים הם למעשה מדפים שבהם, אנחנו יכולים לקבוע עבור כל מדף ומדף את הגובה הוא הוא יותקן ללא קשר למדפים האחרים ובמקרים רבים גם אורך ועומק המדפים. הפתרון הישן והמוכר ביותר הוא עמודי מתכת עם חורים לכל אורכם ומדפי מתכת שאותם ניתן לחבר לעמודים אלה באמצעות הברגת בורג דרך המדף ודרך החורים בעמודים. בצורה זו אנו יכולים לבחור בדיוק את הגובה בו נרצה להתקין את המדף ולהבריג אותו לחור המתאים בעמוד, כך לגבי כל מדף ומדף. מרבית אנשי המקצוע המציעים את השירות של התקנת מדפים למחסן בחריש יציעו לכם בדיוק את הפתרון הזה, שנחשב לפתרון הנפוץ ביותר במחסנים לוגיסטיים, מחסני תעשייה ואפילו מחסנים קמעונאיים. ישנם כמובן פתרונות דומים שבהם לא צריך להבריג בורג אלא פשוט לחבר את המדף לתושבות מותאמות ללא כל הברגה, אבל כשלוקחים בחשבון גם את השיקולים של חוק מבני עליו נדבר מייד, האופציה של עמודי ומדפי המתכת עם חיבורי ברגים היא האופציה הטובה ביותר עבורכם.

שימו לב שאופציה מודולרית זו מאפשרת לכם להשתמש גם באורכים שונים של מדפים בכדי שתוכלו לנצל את אורך ועומק שטח האחסון שעומד לרשותכם עד תום. כך למשל, תוכלו ליצור עמודה אחת של מדפים באורך מטר ואם נותר מרווח של חצי מטר בין עמודת המדפים ועד הקיר הצדדי, תוכלו להשלים את המרווח הזה עם קבוצת מדפים נוספים באורך חצי מטר כך שתוכלו להשיג כיסוי מלא של כל אורך שטח האחסון העומד לרשותכם. אותו כנ"ל גם לגבי העומק עם אפשרות להתקין עמוד במקביל לעמודה או פשוט להזמין מדפים בעלי עומק רב יותר בהתאם לעומק שטח האחסון העומד לרשותכם.

 

לא להתעלם משיקולי חוזק מבני

פרמטר נוסף עליו ידע להקפיד כל איש מקצוע המציע את השירות של התקנת מדפים למחסן בחריש הוא החוזק המבני של המדפים. בעיקר בעידן הפלסטיקה, ישנם יותר ויותר מקרים בהם מדפים סובלים מדפורמציות, סדקים ואפילו שברים, מה שפוגע מאוד בכושר האחסון ואף מהווה סיכון לפריטים עצמם ואף לכם. ככלל, בזמן שאתם מתקינים את פתרון האחסון ייתכן שהאינטואיציה שלכם אומרת לכם שפלסטיק יכול להספיק מבחינת חוזק מבני, אבל בדרך כלל מדובר באינטואיציה מוטעית. פלסטיק הוא פשוט לא חומר טוב בכל מה שקשור לעומס משקל לאורך זמן. גם אם מדפי הפלסטיק יחזיקו את הפריטים שתניחו עליהם, לאורך זמן הם עלולים לקבל דפורמציות ופתאום נשבר קצה אחד של המדף והוא קורס כשכל הפריטים עליו בצורה כזאת שכבר אי אפשר להשתמש בו יותר.

מהסיבה הזאת בדיוק, כפי שכבר ציינו קודם לכן, אנשי מקצוע המציעים את השירות של התקנת מדפים למחסן בחריש מקפידים לעבוד אך ורק עם מדפי מתכת, שנחשבים למדפים החזקים ביותר ויודעים להציע לכם כושר אחסון גבוה מאוד, תחת עומס גבוה ולאורך זמן ללא דפורמציות וללא סיכונים מיותרים. ככלל, תמיד כדאי להתקין מדפים בעלי חוזק מבני שהוא גבוה יותר מזה שנראה לכם שאתם זקוקים לו. ככל שהחוזק המבני של המדפים יהיה גבוה יותר, כך תוכלו להיות גמישים וחופשיים יותר בעתיד, לאחסן על המדפים מגוון רחב יותר של פריטים בכמות גדולה יותר. מעבר לכך, חוזק מבני גם יכול לסייע לכם בפיזור נכון ויעיל יותר של הפריטים על פני המדפים מבלי שתצטרכו לחשוש מעומס משקל רב מדי על מדף, באופן כזה שיאלץ לכם לפזר את הפריטים בצורה לא יעילה שתותיר המון שטח מדפים מת.

את כל השיקולים האלה כאמור, יודעים לקחת בחשבון אנשי מקצוע המציעים את השירות של התקנת מדפים למחסן בחריש. אם יש לכם המון פריטים לאחסן ואם שטח האחסון העומד לרשותכם אינו רב, אתם בהחלט רוצים להיעזר בשירותיו של איש מקצוע. זה אמנם יעלה לכם מעט כסף אבל הערך שתוכלו להפיק מכך לאורך עשורים שלמים יהיה שווה לכם כל שקל ותוכלו להעריך אותו בכל פעם שתצטרכו לשלוף דבר מה מהמדפים.

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!