מדפים מודולריים לבית

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

מדפים לבית יכולים לשמש אותנו כפריטי עיצוב והם יכולים לשרת אותנו גם כפריטי אחסון. אבחנה זו היא חשובה מכיוון שבמקרה בו אנו משתמשים במדפים לצרכי עיצוב, זה יכול לבוא על חשבון יעילות האחסון ולהיפך. בכל מה שקשור לאחסון, מדפים מודולריים לבית הם הפתרון הטוב ביותר בקטגוריית המדפים ובמקרים מסוימים הם יכולים להוות גם פתרון עיצובי לא רע ואף מעבר לכך. אז מה זה בדיוק מדפים מודולריים? באילו מקרים נעדיף אותם על פני מדפים קבועים? איך מאפשרים לנו המדפים המודולריים להשיג יעילות אחסון גבוהה יותר? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של היחידה למדפים.

אז מה זה מדפים מודולריים?

ובכן, פריט מודולרי בכלל הוא פריט שניתן לשנות את התצורה שלו בקלות רבה מאוד ולהתאים אותה למרחב או למטרה שאותה הואפתרונות אחסון לבית כגון מדפים מודולריים אמור לשמש. מדפים מודולריים לבית הם מדפים שניתן להתקין אותם בתצורות שונות על מנת למקסם את שטח האחסון שהם מספקים לנו. למעשה, גם בארון הבגדים שלכם תוכלו למצוא מדפים מודולריים. לאורך דופן הארון ישנם שני טורים של חורים וכך גם בדופן הנגדית. את הפינים שעליהם יושב המדף, תוכלו להכניס לכל אחד מהחורים לאורך הטור ובכך לקבוע את הגובה של המדף ביחס למדף שמעליו ולזה שמתחתיו. זוהי אופציה שמעניקה לכם מודולריות גבוהה יותר כדי שתוכלו לסדר את הארון שלכם בצורה נוחה ויעילה יותר. מדפים מודולריים לבית מבוססים על אותו עיקרון: היכולת להתקין מדפים באורכים שונים, בגבהים שונים ובתצורות שונות, כדי להתאים את מבנה המדפים כולו לפריטים שאתם מאחסנים על גביהם.

איך מאפשרים לנו המדפים המודולריים לאחסן בצורה יעילה יותר?

מדפים מודולריים לבית מגיעים בדרך כלל כאוסף של רכיבים נפרדים: עמודים, מדפים והתקנים לקיבוע המדף. לאורך העמודים קיימיםמדפי אחסון מודולריים איור בדרך כלל חורים או אלמנטים אחרים המאפשרים קיבוע של מדף ואתם בוחרים בדיוק באיזה גובה אתם רוצים לקבע כל מדף. תוכלו להזמין מדפים באורכים שונים בכדי ליצור טור אחד של מדפים ארוכים, טור אחד של מדפים קצרים יותר וטור נוסף של מדפים קצרים עוד יותר. הגמישות הרבה הזאת מאפשרת לכם לנצל את שטח האחסון העומד לרשותכם באופן מקסימלי, מבלי לוותר על מרווחי רצפה שנותרים ללא שימוש. בנוסף לכך, אתם קובעים בדיוק מהי הצורה היעילה ביותר לסדר את הפריטים על גבי המדפים ובהתאם לכך מסדרים את המדפים בגבהים המתאימים וברוחב המתאים. התוצאה הסופית היא אחסון יעיל יותר המבוסס על ניצול מקסימלי של שטח האחסון שעומד לרשותכם גם בשטח הרצפה וגם לאורך גובה מתקן המדפים.

מדפים מודולריים לבית היא האופציה הטובה ביותר לחללי אחסון: מרפסת שירות, מחסן גינה, מחסן במרפסת וכדומה, אך יכולים לשמש גם לספריות בחדרי הבית: ספריית ילדים, ספריית ספרים בסלון או פינת האוכל וכן הלאה. מן הסתם, אם אתם משתמשים במדפים במרחבים בהם יש חשיבות לנושא העיצוב (בניגוד למשל למחסן בגינה או במרפסת השירות), חשוב שתוכלו למצוא מדפים מודולריים לבית שגם תואמים את ההעדפות העיצוביות שלכם ומתכתבות עם העיצוב הכולל שמקיף אותם.

אם אתם מחפשים מדפים מודולריים, שמציעים לכם מקסימום גמישות לצד מקסימום חוזק מבני ועל פי הצורך גם נופך עיצובי ודקורטיבי אותו תוכלו להתאים באופן חופשי, היחידה למדפים יודעת להציע לכם בדיוק את זה. היחידה למדפים מתמחה בייצור כל סוגי המדפים לצרכי אחסון ולצרכי עיצוב גם יחד ומציעה לכם פתרונות נהדרים של מדפים מודולריים לבית בשלל מידות, חומרים ועיצובים לבחירתכם.

רב תא לשמירת חפצים

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!