מה כדאי, חריטה או הדפסה בצבע?

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

מתלבטים בין חריטה או הדפסה בצבע? ובכן, בשביל ליישב את הסוגיה החלטנו להציג את היתרונות והחסרונות של כל טכניקה – כך שתוכלו לקבל החלטה נכונה.

 

הדפסה בצבע – טכניקה מצוינת לצורך יצירת מתנה מנצחת

בשנים האחרונות ניתן לראות התקדמות משמעותית בתחום הדפוס, וזאת בשל האפשרות של הדפסה בצבע. הדפסה בצבע ניתן לבצע על כל סוגי המשטחים, וזאת באמצעות מדפסות איכותיות באמצעותן ניתן לבצע את ההדפסה תוך זמן קצר. היתרון הבולט של הדפסה בצבע נובע מכך כי מדובר במדפסת לייזר, ועל כן ניתן לייצר באמצעותה מגוון רחב של פריטים כמו גם מתנות, כמו לדוגמא מחזיק מפתחות עם תמונה. מדובר בטכניקה יוצאת דופן אשר נשמרת למשך שנים רבות, ועל כן היא מהווה אופציה נהדרת בעבור מי אשר מחפש לייצר מתנה איכותית ובלתי נשכחת. יתרון בולט נוסף נובע מהמחיר – ניתן לקבל הצעת מחיר נוחה ומשתלמת בעבור הדפסה בצבע, אולם החיסרון נובע מכך כי לא פעם הצבעים יורדים (כאשר לדוגמא מדובר בחולצות) או דוהים עם הזמן.

חריטה – טכנולוגיה פורצת דרך

אם עסקנו בפסקה הקודמת בהדפסה בצבע, עכשיו זה הזמן להכיר את הפיתוח המתקדם ביותר של העשור האחרון: חריטה בלייזר. מדובר בחריטה אשר מתבצעת באמצעות קרן לייזר מדויקת, תוך זמן קצר ועם שימת דגש על איכות יוצאת דופן. בשל העובדה כי מדובר בטכנולוגיה אשר דורשת מיומנות ומקצועיות, לא פעם נדרש לשלם סכומים לא קטנים בעבור רכישה, אולם בשונה מהדפסה בצבע, כאן מדובר במוצר אשר נשמר באופן מושלם ואיכותי. היתרון של חריטה בלייזר נובע גם מהעובדה כי ניתן לבצע את החריטה על כל סוגי המשטחים, ועל כן מדובר באופציה נהדרת הן בעבור המגזר הפרטי והן בעבור המגזר העסקי – לכל צורך.

אז מה עדיף?

במידה ואתם לא מצליחים להגיע להחלטה, ניתן בהחלט להתייעץ עם חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את המענה הדרוש לכם, בהתאם לצרכים ועם שימת דגש על מתן הצעת מחיר נוחה בעבור חיתוך בלייזר או הדפסה בצבע, כולל אחריות מלאה.

עיצובים מיוחדים של לוקרים

אז מה היה לנו בכתבה:

constructor
עצות להצלחת פרויקט תמא 38

תכנית המתאר הארצית תמ"א 38/1, שנכנסה לתוקפה בשנת 2005, נועדה לספק הגנה לדיירים באמצעות חיזוק מבנים ישנים שאינם עומדים בתקן רעידות האדמה. התוכנית מעניקה תמריצים כלכליים לדיירים וליזמים על מנת לקדם פרויקטים של שיפוץ וחידוש מבנים שנבנו לפני כניסתו לתוקף של תקן 413 בשנת 1980.

תריס אלומיניום
מקסום השטח-פתרונות אחסון חלונות אלומיניום חדשניים

כשמדובר במקסום מקום בבית או במשרד, שימוש בפתרונות אחסון לחלונות אלומיניום יכול להיות מחליף משחק. אפשרויות האחסון החדשניות הללו מנצלות את המרחב שסביב חלונות שאליו מתעלמים לעתים קרובות כדי לספק פתרונות אחסון פונקציונליים ומסוגננים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!