מטבחים איטלקיים – כיצד הם מעוצבים ולמה משתלם לנו לרכוש אותם?

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

במהלך השנים למדנו שישנם סוגים שונים ומגוונים של מטבחים אשר יכולים לשרת אותנו. בין היתר, למדנו שישנו מטבח צרפתי, מטבח אנגלי, כפרי ועוד שלל סוגים ודוגמאות של מטבחים המעוצבים, מתוכננים ובנויים בשלל צורות ומחומרים שונים.

אחד הסגנונות הפופולאריים ביותר הן במבני מגורים חדשים והן במבני מגורים שעוברים שיפוץ, הם מטבחים איטלקיים. מדובר על סגנון ייחודי המשלב עיצוב מיוחד עם תכנון יוצא דופן, אשר ביחד מאפשרים חווית בישול מהנה ואופטימאלית.

אין זה מפתיע שסגנון כמו מטבחים איטלקיים זוכה לפופולאריות, שכן סגנון העיצוב האיטלקי בתחומים רבים ובפרט בתחום של עיצוב בתים זוכה להצלחה גדולה, וכידוע גם החומרים מהם עשויים מטבחים אלו, נחשבים מאוד איכותיים, חזקים ואמינים. כך המטבח האיטלקי זוכה להצלחה ורבים בוחרים להתקין אותו בביתם החדש או המשופץ.

בשביל ליהנות מהיתרונות של מטבחים איטלקיים, אנחנו צריכים להכיר את סוג העיצוב והתכנון שלהם ולהבין במה הם שונים מסוגי מטבחים אחרים. צריך לציין, אם אנחנו רוצים ליהנות ממטבח איטלקי עשוי כהלכה, אזי שעלינו לפנות אל גורמי מקצוע שמתמחים בתכנון והרכבה של מטבחים אלו. לא כל גורם המתעסק בכך בהכרח מכיר, יודע ומסוגל לתכנן, לעצב ולהרכיב מטבח איטלקי כמו שאנחנו רוצים.

 

מה זה מטבח איטלקי?

מטבחים איטלקיים מתבססים על עיצוב פונקציונאלי, ישר ונקי. הרעיון הוא שהמטבח מהווה מקום עבודה ולכן הוא צריך לספק את התנאים הטובים ביותר עבור כל מי שנכנס אליו ומבקש להכין לעצמו או לאחרים ארוחה.

המטבח בנוי בדרך כלל משני חלקים. חלק אחד כולל ארונות, מגירות, משטחי עבודה ומיקום למכשירי חשמל, והחלק השני, ברוב המקרים עומד ממול בתור אי, הכולל דלפק ישיבה עם ארונות ומגירות, כשבחלק העליון שלו אפשר למצוא כיריים ומשטחי עבודה.

החומרים מהם עשוי מטבח זה הם ברמה הגבוהה ביותר, בין אם זה סוג העץ ממנו עשויים הארונות והמגירות, משטחי העבודה, השיש שמורכב על הארונות, הקרמיקה שמורכבת בקירות ועוד. כל החומרים עמידים, חזקים וניתן לתחזק אותם בצורה נכונה.

מעבר לכך, המטבח הוא מאוד פונקציונאלי, נוח לשימוש, רחב וגדול, מאוורר ופתוח, ומשתלב היטב במבנה באופן שניתן לראות המשכיות לעיצוב של שאר החללים.

 

איך בוחרים מטבח איטלקי בצורה נכונה?

בשביל לבחור מטבח איטלקי ברמה גבוהה, עלינו לבחור תחילה נגרייה או חברה שמתמחה בסוג כזה של מטבחים. עלינו לבחון עבודות ישנות שהן ביצעו ואז להחליט האם זה מתאים לנו. עלינו גם לבחון אילו עיצובים מציעים לנו, עם אילו חומרים הם עובדים, וכמובן כיצד המטבח יכול להשתלב במבנה שלנו.

חשוב מאוד לבדוק שאכן המטבח מתאים לאופי המבנה ואנחנו יכולים לעבוד איתו בצורה נוחה ופשוטה. כמו כן, חשוב לוודא שיהיה לנו קל לתחזק אותו בעתיד.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

constructor
עצות להצלחת פרויקט תמא 38

תכנית המתאר הארצית תמ"א 38/1, שנכנסה לתוקפה בשנת 2005, נועדה לספק הגנה לדיירים באמצעות חיזוק מבנים ישנים שאינם עומדים בתקן רעידות האדמה. התוכנית מעניקה תמריצים כלכליים לדיירים וליזמים על מנת לקדם פרויקטים של שיפוץ וחידוש מבנים שנבנו לפני כניסתו לתוקף של תקן 413 בשנת 1980.

תריס אלומיניום
מקסום השטח-פתרונות אחסון חלונות אלומיניום חדשניים

כשמדובר במקסום מקום בבית או במשרד, שימוש בפתרונות אחסון לחלונות אלומיניום יכול להיות מחליף משחק. אפשרויות האחסון החדשניות הללו מנצלות את המרחב שסביב חלונות שאליו מתעלמים לעתים קרובות כדי לספק פתרונות אחסון פונקציונליים ומסוגננים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!