פתרונות אחסון לבית קטן

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

הקושי הכי גדול בבתים קטנים הוא האחסון. אם אין מקומות אחסון מספקים, הבית תמיד יראה וירגיש מבולגן ובאופן כללי יהיה קשה מאוד לנקות אותו. פתרונות אחסון חכמים הם דבר מאוד חשוב ומאוד הכרחי בבתים. במאמר הבא נסביר על מספר פתרונות אחסון שכדאי להכיר עבור בתים קטנים.

 

אחסון פריטים לא נחוצים מחוץ לבית

בבתים קטנים, הדבר שהכי יקל עליכם בעת סידור הבית, הוא הוצאה של פריטים לא נחוצים אל מחוץ לבית. זה הזמן לרכז את כל הפריטים שאתם לא משתמשים בהם בזמן זה ובאופן תדיר ולחפש שירותי אחסנה חיצוניים. שרותי האחסנה הם למעשה מחסנים שמשכירים אותם והם שומרים לכם על החפצים הלא נחוצים עד שתזדקקו להם. לא משנה אם מדובר בפריטים גדולים או קטנים, שירותי האחסנה הם בדיוק מה שיעזור לכם לשמור על הבית שלכם מסודר. חישבו על זה כך, במקום שהציוד שאתם לא משתמשים בו יהיה בבית שלכם, יתפוס מקום ויעלה אבק, אתם יכולים להוציא אותו למקום חיצוני ולהשתמש רק בעת הצורך או כאשר תעברו דירה.

 

ארונות בגדים

אחד הפריטים הכי מבלגנים בבית הוא בגדים. למרבית האנשים יש המון מהפריטים האלו ואם אין מקום ראוי לאחסן אותם, הם הופכים למטרד של בלאגן. אם יש באפשרותכם להכניס לכל חדר ארון בגדים, זה יכול להיות מצוין. ארון בגדים איכותי ומחולק טוב, יכול להכיל גם את הבגדים שלכם וגם פריטים נוספים שכעת אין לכם מקום בשבילם. לפני רכישה של ארונות בגדים, רצוי שתבדקו כמה מקום אתם צריכים וכמה מקום יש לכם בחדרים כדי להכניס ארונות. ברגע שיהיו לכם ארונות איכותיים, זה יקל עליכם מאוד בבית שהוא קטן.

 

ספריות משחקים

משחקים של ילדים יכולים לעשות המון בלאגן, במיוחד אם מדובר בילדים קטנים שיש להם גם מלא משחקים קטנטנים שאין להם מקום ספציפי לאחסון. הדבר הנכון לעשות עם משחקים הוא לאחסן אותם בספריית משחקים הכוללת תיבות. תיבות משחק הן פתרון אחסון מצוין המאפשר להכניס לתוכו לגו, פאזלים, בובות, מכוניות, צעצועי חיות וכדומה. בתוך התיבה ניתן לרכז את הכל וחלל החדר בצורה כזו תמיד יהיה מסודר.

 

אחסון במטבח קטן

מה עושים כשצריך לאחסן כלים במטבח קטן? הדרך החכמה היא לבדוק מהם הכלים שנמצאים בשימוש יומי ומהם בכלים שנמצאים בשימוש נמוך. את הכלים בשימוש יומי תניחו במגירות הקרובות ואת הציוד הפחות שמיש, תניחו בארונות עליונים שפחות נגישים. ציוד מטבח שכמעט לא נמצא בשימוש, יכול ללכת לכל ארון בבית. תוכלו להוציא את הציוד הזה רק כאשר תזדקקו לו באמת.

לסיכום, פתרונות אחסון טובים הם חלק בלתי נפרד מבית מסודר. יש לבחון מה נמצא בשימוש יומיומי ומה פחות ולפי החלוקה הזו לבצע את סדר האחסון.

אז מה היה לנו בכתבה:

constructor
עצות להצלחת פרויקט תמא 38

תכנית המתאר הארצית תמ"א 38/1, שנכנסה לתוקפה בשנת 2005, נועדה לספק הגנה לדיירים באמצעות חיזוק מבנים ישנים שאינם עומדים בתקן רעידות האדמה. התוכנית מעניקה תמריצים כלכליים לדיירים וליזמים על מנת לקדם פרויקטים של שיפוץ וחידוש מבנים שנבנו לפני כניסתו לתוקף של תקן 413 בשנת 1980.

תריס אלומיניום
מקסום השטח-פתרונות אחסון חלונות אלומיניום חדשניים

כשמדובר במקסום מקום בבית או במשרד, שימוש בפתרונות אחסון לחלונות אלומיניום יכול להיות מחליף משחק. אפשרויות האחסון החדשניות הללו מנצלות את המרחב שסביב חלונות שאליו מתעלמים לעתים קרובות כדי לספק פתרונות אחסון פונקציונליים ומסוגננים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!