רהיטי מתכת מעוצבים

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

העץ הוא ללא ספק חומר גלם נהדר לבניית רהיטים. הוא קל מאוד לעיבוד, הוא חמים ונעים, הוא מעניק לנו תחושה כפרית ואפשר ליצור איתו עיצובים מדהימים. אבל העץ הוא לא היחיד בזירה. ישנם חומרי גלם נוספים מהם ניתן לייצר רהיטים מרהיבים ביופיים ושבעיקר יכולים להכניס קצת אופי חדש ורענן לעיצוב הבית וליצור מראה ואווירה קצת שונים. למעשה, ישנם עיצובים רבים שהדרך הנכונה ביותר ליצור אותם היא באמצעות מתכת וסביב העיצובים האלה התפתח ענף שלם של רהיטי מתכת מעוצבים. אילו סוגים של רהיטים אפשר להזמין ממתכת? מהו היתרון של המתכת על פני העץ? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של היחידה למדפים.

מהם סוגי הרהיטים שמתאימים יותר לייצור ממתכת?

ובכן, התשובה היא שהבחירה בין עץ למתכת או לכל חומר גלם אחר, אינה תלויה בדרך כלל בסוג הרהיט, אלא דווקא בסוג האווירהכיסאות מתכת מעוצבים שאנחנו רוצים ליצור ובעיצוב שאנחנו רוצים להשיג. כך למשל, אם תחשבו על עיצוב המתכת הוויקטוריאני עם רצועות ומוטות המתכת המסולסלים בתצורות שונות ומרהיבות ביופיין, חומר הגלם המתאים ביותר לייצור רהיטים בעיצוב זה הוא המתכת. עיצוב ויקטוריאני בעץ נראה בדרך כלל כמו חיקוי זול או רעיון לא מוצלח. בניגוד לתפיסה הרווחת, מתכת מתאימה מאוד גם לסגנון העיצוב הכפרי ולמעשה, בבתים כפריים רבים אתם עשויים למצוא הרבה יותר רהיטי מתכת מעוצבים מאשר רהיטי עץ. רהיטי מתכת הם רהיטים שמביאים איתם נופך עיצובי ייחודי, שונה מזה של רהיטי העץ והפלסטיק וכאשר אתם רוצים לבסס את עיצוב הבית כולו או רובו על נופך זה, או כאשר אתם רוצים לשלב את הנופך הזה בנגיעות בתוך העיצוב הכולל, רהיטי מתכת היא האופציה הטובה ביותר ואולי גם היחידה עבורכם.

האם יש למתכת יתרון על פני עץ?

ובכן, התשובה היא שיתרונות וחסרונות הוא לא הפרמטר הנכון לשקול על פיו את האפשרות של הזמנת רהיטי עץ או הזמנת רהיטי מתכתרהיטים מעוצבים ממתכת מעוצבים. לכל חומר גלם יש את המאפיינים שלו, את האופי שלו, את הערך העיצובי שלו, את החוזק המבני שלו ואת התצורות שמתאימות לו. המתכת מצטיינת בעיקר בשילוב ברהיטי יוקרה וברהיטים בעלי נופך עתיק. כך למשל, מתכת ניקל בוהקת יכולה להעניק למערכת ישיבה מראה ייחודי שלא יוכל אף עץ להציע לה. ברזל תעשייתי יכול להיות הבסיס היחיד ליצירת עיצובים ויקטוריאניים, אותם אנחנו בדרך כלל מוצאים בצורה מאוד מינימליסטית ומרומזת בסורגי הבית ובשערים פרטיים, אך יכולים להפוך ליצירה אמנותית של ממש שמוסיפה ערך עיצובי יוצא דופן לעיצוב הכולל בבית. בכל מקרה, יש לשקול את הדברים לגופם, לחשוב על האווירה והאופי שאנחנו רוצים ליצור, על התצורה שאנחנו רוצים לייצר ובהתאם לכך לשקול את חומר הגלם שאיתו נוכל להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

ובכל זאת, אחד היתרונות החשובים של רהיטי מתכת מעוצבים על פני רהיטי עץ הוא החוזק המבני. כך למשל, אפשר לבנות סט של מדפים ממתכת באמצעות מדפים ועמודים הרבה יותר דקים ממדפי ועמודי עץ, מה שגם מעניק לנו מראה מינימליסטי יותר שיכול להתאים לנו בעיצובים שונים וגם משפר מאוד את ניצולת שטח האחסון העומד לרשותנו. בחברת היחידה למדפים תוכלו למצוא מגוון רחב של רהיטי מתכת מעוצבים לכל חלקי הבית, החל מהסלון, דרך פינת האוכל וחדרי השינה וכלה במטבח ומרפסת השירות. היחידה למדפים מייצר שלל רהיטים למטרות עיצוב הבית ולמטרות אחסון וכולם בסטנדרטים גבוהים מאוד של אסתטיקה וחוזק מבני.

רהיטי מתכת מעוצבים

אז מה היה לנו בכתבה:

תריס אלומיניום
מקסום השטח-פתרונות אחסון חלונות אלומיניום חדשניים

כשמדובר במקסום מקום בבית או במשרד, שימוש בפתרונות אחסון לחלונות אלומיניום יכול להיות מחליף משחק. אפשרויות האחסון החדשניות הללו מנצלות את המרחב שסביב חלונות שאליו מתעלמים לעתים קרובות כדי לספק פתרונות אחסון פונקציונליים ומסוגננים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!